| کد خبر: 256000 |

◄ هراس مسافران از مشکل فنی در پرواز دوبی – تهران

بر اساس فیلم کوتاهی که در شبکه های اجتماعی هم رسانی شده به نظر می رسد یکی از پروازهای یک ایرلاین ایرانی از دوبی به مقصد تهران با تاخیر و نقص فنی مواجه شده و مسافران خواستار خروج از هواپیما شده اند.

تین نیوز

بر اساس فیلم کوتاهی که در شبکه های اجتماعی هم رسانی شده به نظر می رسد یکی از پروازهای یک ایرلاین ایرانی از  دوبی به مقصد تهران با تاخیر و نقص فنی مواجه شده و مسافران خواستار خروج از هواپیما شده اند.

به گزارش تین نیوز، در این فیلم مسافران هواپیما با فریاد و اضطراب از خدمه می خواهند درهای هواپیما را باز کنند و اجازه خروج را به آنها بدهند و خدمه نیز تلاش می کنند تنش به وجود آمده را مدیریت کرده و مسافران را آرام کنند.

 ظاهرا علت هراس مسافران مشاهده دود برخاسته از یکی از موتورهای هواپیما بوده که این دود در کابین مسافران هم احساس می شده چرا که برخی از مسافران با اشاره به بیماری قلبی خود و احساس خفگی خواستار خروج از هواپیما می شوند.

بر اساس توضیحاتی که ضمیمه این فیلم در شبکه های اجتماعی همرسانی می شود مسافران در فرودگاه دوبی ساعتی از پرواز فوق که ادعا شده متعلق به ماهان ایر است به اتوبوس منتقل شده و بعد از رفع نقص این هواپیما نهایتا با تاخیر از فرودگاه دوبی به پرواز درآمده و در فرودگاه امام خمینی فرود می آید اما در هنگام فرود نیز با مشکل مواجه بوده است.

شایان ذکر است؛ این فیلم امروز – یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 – در شبکه های اجتماعی همرسانی شده اما تاریخ این پرواز در فیلم مشخص نیست. ضمنا در فیلم مشخص نیست پرواز متعلق به کدام ایرلاین بوده است. ماهان ایر نیز تاکنون – ساعت 12 یکشنبه -  در این باره توضیحی ارائه نکرده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.