| کد خبر: 252447 |

سرپرست سازمان امداد و نجات خبر داد :

انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی در ۳۲۸ روز گذشته

سرپرست سازمان امداد و نجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال و در ۳۲۸ روز گذشته خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته، شاهد رشد ۳۰ درصدی عملیات و خدمات امداد و نجات بودیم.

تین نیوز

سرپرست سازمان امداد و نجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال و در ۳۲۸ روز گذشته خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته، شاهد رشد ۳۰ درصدی عملیات و خدمات امداد و نجات بودیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر بابک محمودی با بیان این که از اول فروردین تا ۲۲ بهمن، امدادگران جمعیت هلال احمر، به صورت شبانه روزی خدمات امداد و نجات ارائه دادند، گفت: در این مدت زمان، ۳۵ هزار و ۶۲۶ مورد عملیات و خدمات به شهروندان ارائه شد که نسبت به سال گذشته، شاهد رشد ۳۰ درصدی عملیات و خدمات امداد و نجات بودیم.

وی با بیان این که عملیات جاده ای با انجام ۱۹ هزار و ۲۱۴ مورد عملیات، ۵۴ درصد از عملیات امدادگران را شامل می شود، ادامه داد: عملیات کوهستان، با انجام ۲ هزارو ۴۷۶ مورد عملیات، عملیات جوی با انجام یک هزارو۹۶۲ مورد عملیات و عملیات سیلاب با ۵۱۴ مورد عملیات دیگر عملیاتی هستند که امدادگران جمعیت هلال احمر در این مدت زمان انجام داده اند.

محمودی با اشاره به این که ۷۹ درصد از خدماتی که در جمعیت انجام می شود، عملیات و ۲۱ درصد هم در حوزه خدمات است، افزود: بیشترین عملیات و خدمات امداد و نجات در استان مازندران اتفاق می افتد.

سرپرست سازمان امداد و نجات، با بیان این که اصفهان با انجام یک هزارو ۶۱۲ مورد عملیات در صدر عملیات جاده ای قرار دارد، عنوان کرد: مازندران با یک هزارو ۴۲۴ مورد، گلستان با یکک هزارو ۲۴۲ مورد و آذربایجان شرقی با هزارو ۱۴۹ مورد، در رتبه های بعدی انجام عملیات قرار دارند.

وی گفت: بیشترین عملیات نجات فنی در محورهای برون‌ شهری استان ها، در کرمان با ۴۲۵ عملیات، فارس با ۳۱۷ عملیات، سیستان وبلوچستان با ۲۹۴ عملیات و آذربایجان شرقی با ۲۴۴ عملیات، انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.