| کد خبر: 245515 |

◄ مردی که کابوس رانندگان جاده‌های ایران بود!/ انتشار عکس چهره‌باز برای شناسایی

چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتشر شد.

تین نیوز

چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، تیرماه سال جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و سرقت از رانندگان کامیون‌های عبوری در تهران، بندر انزلی، آستارا و چند شهر دیگر در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

با دستگیری متهم، بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، سارق جوان سابقه‌دار بوده و در شهرهای دیگر با همین شگرد اقدام به آدم‌ربایی کرده که به جرم خود نیز معترف شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح روز سه‌شنبه چهارم مردادماه، محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی دستور انتشار بدون پوشش متهم را برای شناسایی از سوی مردم صادر کرد.

متهم در حال حاضر با قرار قانونی راهی زندان شده است و مالباختگان پس از شناسایی می‌توانند برای شکایت از متهم به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی مراجعه کنند.

1401051118064566025792154 (1)

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.