| کد خبر: 241239 |

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد؛

وقوع ۴ تصادف منجر به فوت در اصفهان / گشت‌های هوایی راه‌اندازی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گزارش شده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ اصغر زارع  با اشاره به افزایش بیش از ۵۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی اظهار داشت: رانندگان باید با رعایت توصیه‌های پلیس از وقوع حوادث پیشگیری کنند.

وی افزود: متأسفانه در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه چهار تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان گزارش شد که هر تصادف یک فوتی داشته است.

نبستن کمربندی ایمنی علت اصلی فوتی در تصادفات

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های کارشناسان پلیس راه نشان می‌دهد نبستن کمربند ایمنی یکی از علل اصلی فوت رانندگان و سرنشینان خودرو است، که بستن کمربند برای همه سرنشیان الزامی است.

سرهنگ زارع بیان داشت: در ایام نوروز بیشترین علت تصادفات خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز است که در جاده‌های یکنواخت احتمال افزایش خواب آلودگی راننده وجود دارد.

وی افزود: درجاده‌های دو طرفه بیشترین علت تصادفات انحراف به چپ و سبقت‌های غیر مجاز است که اکیداً توصیه می‌شود در این جاده‌ها از سبقت‌های غیرمجاز و انحراف به چپ ناگهانی خودداری شود.

راه‌اندازی گشت هوایی پلیس راه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: امسال سیستم‌های هوشمند ثابت و دوربین‌های سیار پلیس تخلفات را ثبت می‌کنند، همچنین گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها تردد می‌کنند و گشت‌های هوایی نیز راه اندازی شده و تخلفات بررسی می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: امید است با رعایت توصیه‌های پلس و پرهیز از عجله و شتاب امسال روزهای بدون حادثه داشته باشیم و مسافران از این استان به سلامت عبور کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.