| کد خبر: 238346 |

نجات ۳۲ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث جاده‌ای

قوسیان مقدم در خصوص حوادث و سوانح ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور گفت: در سه روز گذشته به ۵۳۳ نفر امدادرسانی و ۳۲ نفر نیز در عملیات های رهاسازی نجات داده شدند.

تین نیوز

محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص حوادث ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور و ماموریت های هلال احمر گفت:  ۲۳۶ مورد عملیات امداد ‌و ‌نجات طی ٧٢ ساعت گذشته در سطح کشور برگزار شد که طی این ماموریت ها به ۵۳۳ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: در سه روز گذشته ۱۵۵ نفر از حوادث و سوانح مختلف نجات داده شدند که ۱۰۴ نفر از آن ها جهت درمان تخصصی به وسیله ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که نیروهای امدادی هلال احمر در سراسر کشور در آمادگی کامل به سر می برند، خاطرنشان کرد: همچنین طی ۷۲ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور به ۹۸ نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه شده است.

قوسیان مقدم تصریح کرد: ۳۲ مورد عملیات رهاسازی در سه روز گذشته در حوادث جاده ای صورت گرفته است که طی این عملیات ها ۳۲ نفر نجات داده شده و تحت درمان قرار گرفته اند. امروز آمادگی لازم در جاده های کشور و مناطق صعب العبور وجود دارد و از شهروندان درخواست می کنیم از تردد در مناطقی که شرایط جوی مناسبی ندارند، پرهیز کرده و در حین سفر نیز تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.