| کد خبر: 232631 |

جزئیات حادثه تصادف اتوبوس در دهشیر یزد

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گت: اتوبوس زاهدان – آباده صبح امروز روبروی پمپ بنزین دهشیر ترمز برید و با یک تریلی در لاین مقابل برخورد کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گت: اتوبوس زاهدان – آباده صبح امروز روبروی پمپ بنزین دهشیر ترمز برید و با یک تریلی در لاین مقابل برخورد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمد دهقان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶:۲۰ صبح امروز اتفاق افتاد و به سرعت نیروهای اورژانس و امدادرسان به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: این اتوبوس پس از ترمز بریدن با یک تریلی در لاین مقابل برخورد کرده و سپس واژگون شد.

دهقان یادآور شد: این حادثه پنج نفر فوتی داشت که چهار نفر از فوتی‌ها از مسافران اتوبوس و یک نفر از نیز سرنشین تریلر بوده است.

رئیس اورژانس یزد همچنین از مصدومیت ۳۳ نفر خبر داد و گفت: ۱۲ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس، دو مصدوم توسط بالگرد اورژانس، هفت مصدوم توسط بالگرد هلال احمر، ۹ مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس، سه مصدوم توسط آمبولانس‌های هلال احمر به بیمارستان‌های شهید بهشتی تفت، خاتم الانبیا ابرکوه و شهید صدوقی یزد منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان حادثه نیز از انتقال به مرکز درمانی امتناع کرد و در محل حادثه درمان شد، افزود: در مجموع ۳۳ مصدوم روانه بیمارستانها شدند و یک مصدوم در محل حادثه درمان شد و پنج نفر نیز متاسفانه جان باختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    باتسلیت به خانواده شان قابل توجه آقایان که راننده گی بااتوبوس وکامیون وتریلی راسختی کارنمی دهند تاافرادمسن بازنشته شوند وجوانان بانیرو وتوان بالا که می توانند کنترل ماشین رابهترداشته باشند سرکاربیایند