| کد خبر: 211530 |

تازه ترین تصاویر از حادثه‌ای که برای کشتی شهراز رخ داد

آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از کشتی های به گل نشسته شهراز و سامودرا به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته و در بدنه کشتی شهراز شکافی ایجاد شده است.

تین نیوز

آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از کشتی های به گل نشسته شهراز و سامودرا به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته و در بدنه کشتی شهراز شکافی ایجاد شده است.

 به گزارش تین نیوز  به نقل از فلیت مان، کشتی باری شهراز و کشتی سامودرا ساکتی1 در دهم ماه مه در تنگه سنگاپور در جنوب جزیره سنت جان در نزدیکی یکدیگر به گل نشستند. این دو کشتی یک مسیر را می پیمودند و احتمالا سعی می‌کردند از برخورد با یکدیگر دوری کنند. در یازدهم ماه مه، هر دو کشتی در همان موقعیت قبلی قرار داشتند و وضعیت آنها تغییری نکرده بود. کشتی باری شهراز از پورت کلانگ حرکت کرده و به سمت بندر یانگشان چین میرفت. کشتی سامودرا هم از بلاوان اندونزی عازم بندر بایا بود.

آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از این کشتی های به گل نشسته به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته است. در بدنه کشتی شهراز شکافی ایجاد شده و قسمت چپ این کشتی که محل ورود کالاهاست ترک هایی برداشته است. با توجه به عکسها به نظر می رسد بدنه کشتی شهراز به شدت آسیب دیده باشد.

کشتی سامودرا  دوباره حرکت کرده و به لنگرگاه باتام در همان نزدیکی فرستاده شده است ولی کشتی باری شهراز همچنین به گل نشسته و آخرین اطلاعات نشان می دهد بدنه این کشتی دو نیم شده است. ترک های عمودی در هر دو طرف بدنه کشتی دیده می شود که هم در قسمت بیرون از آب کشتی و هم در زیر خط آب کشیده شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.