| کد خبر: 209732 |

حادثه رانندگی در جاده اراک - توره ۲ کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در جاده اراک - توره ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

تین نیوز

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در جاده اراک - توره ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: این حادثه شنبه شب بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در این مسیر رخ داد.

وی بیان کرد: در این سانحه راننده و یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم کشته و دیگر سرنشین این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت وقوع این حادثه را توجه نکردن راننده به جلو عنوان کرد.

توزیع کننده اقلام بهداشتی غیرمجاز در اراک دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با جذب مشتری تلفنی، موادضدعفونی و دیگر اقلام بهداشتی غیرمجاز را در خیابان به فروش می‌رساند، در عملیات پلیس در اراک دستگیر شد. 

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در انجام تحقیقاتی از توزیع و فروش اقلام ضدعفونی کننده قاچاق و غیرمجاز از سوی فردی  ناشناس در سطح شهرستان مطلع شدند که در مراحل تحقیقات مشخص شد این فرد، به صورت تلفنی با مشتریان خود در خیابان قرار ملاقات گذاشته و اقدام به فروش اقلام بهداشتی و ضدعفونی می‌کند.

وی بیان کرد: در تکمیل بررسی‌های میدانی پلیس، این فرد شناسایی و در حین فروش اقلام و تجهیزات پزشکی در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و با دستور مقام قضایی از منزل این فرد ۱۰۷ بطری انواع محلول ضدعفونی‌کننده، یک‌هزار و ۴۴۰ عدد ماسک، ۲ هزار و ۲۷۵ باند و گاز استریل کشف و تحویل نماینده علوم پزشکی شد و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انهدام باند خانوادگی موادمخدر در استان مرکزی 

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مرکزی نیز گفت: یک باندخانوادگی موادمخدر در این استان که قصد جابه‌جایی ۱۱ کیلوگرم تریاک را داشتد،منهدم شد.

سرهنگ «احمدرضا چگینی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یکی از شهرستان‌های استان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری موادمخدر توسط تعدادی از توزیع کنندگان مطلع شدند

وی افزود: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، ۲ دستگاه خودروی متعلق به این افراد که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد در یکی از مسیرهای ارتباطی استان بودند، شناسایی و متوقف شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۱ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه چهار نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان اماکن دولتی و تجهیزات خودرویی در اراک 

فرمانده انتظامی شهرستان اراک هم گفت: سارقان اماکن دولتی و تجهیزات خودرویی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در چند روز اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت تجهیزات از چند مدرسه و واحد درمانی در سطح شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، فردی سارق شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد و در مراحل بازجویی‌های پلیسی به چهار فقره سرقت تجهیزات از تعدادی مدرسه و واحد درمانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران پلیس این شهرستان، ۲ سارق تجهیزات خودرویی دستگیر و متهمان در بازجویی‌های تخصصی به یک فقره سرقت خودرو و چهار فقره سرقت تجهیزات خودرو در شهر اراک اعتراف کردند

سرهنگ مختاری اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.