| کد خبر: 204755 |

یک فوتی در تصادف شبانه غرب تهران/خودرو ۲۰۶ متلاشی شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، از برخورد شبانه یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با گاردریل‌ها و درختان وسط بزرگراه خرازی خبر داد که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر شد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، از برخورد شبانه یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با گاردریل‌ها و درختان وسط بزرگراه خرازی خبر داد که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی، اعلام کرد: ساعت ۲و ۳۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه خرازی نرسیده به خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با سه نفر سرنشین هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه و شکستن قطعاتی از گاردریل و برخورد با چند درخت وسط بزرگراه در مسیر حرکتی خودش متوقف شده است.

ملکی ادامه داد: خودروی ۲۰۶ در حد زیادی متلاشی شده و قطعاتی از خودرو جدا شده بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو نفر از سرنشینان، یک آقای حدود ۴۵ ساله و یک خانم حدود ۲۰ ساله، که اعلام شد اعضای یک خانواده هستند، از خودرو پیاده شده و شدیداً دچار آسیب دیدگی شده بودند. یک خانم حدوداً ۳۵ ساله نیز داخل خودرو در قسمت شاگرد محبوس بود که وضعیت بسیار وخیمی داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند و قطعاتی از خودرو را برش دادند و این خانم را تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مشخص شد بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: خودرو به محل امنی منتقل شد و ترافیک با حضور عوامل راهور به حالت عادی بازگشت. نهایتاً این عملیات در ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه با یک نفر فوتی و دو نفر مصدوم به پایان رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.