| کد خبر: 203233 |

جزئیات امدادرسانی سانحه واژگونی اتوبوس در 40 کیلومتری مشهد

مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد جزئیات امدادرسانی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری در حوالی شهر ملک‌آباد در ۴۰ کیلومتری مشهد را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد جزئیات امدادرسانی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری در حوالی شهر ملک‌آباد در ۴۰ کیلومتری مشهد را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، آتش‌یار حسین صالح نظرآبادی اعلام کرد: شب گذشته در پی تماس رانندگان عبوری مبنی بر واژگونی اتوبوس در حوالی شهر ملک آباد و گرفتار شدن افراد در داخل این وسیله نقلیه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه‌های نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۹،۳۹ و ۲۳ این سازمان را به حوالی شهر ملک‌آباد در ورودی عوارضی اتوبان باغچه اعزام کرد.

بنا به اعلام روابط‌عمومی آتش‌نشانی مشهد، مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد، اتوبوس مسافربری که از سمت زاهدان به مشهد در حرکت بود به دلیل نامعلومی در یکی از مسیرهای فرعی ورودی به اتوبان باغچه واژگون که در پی این حادثه تعدادی از مسافران مجروح و داخل خودرو محبوس می‌گردند که آتش‌نشانان به همراه آتش‌نشانان شهر ملک‌آباد، عوامل هلال احمر و اورژانس به امدادرسانی به سانحه دیدگان پرداختند.

صالح نظرآبادی با اشاره به اینکه «یک نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باخت و ۱۳ تن دیگر مجروح شدند»، گفت: ۱۰ نفر توسط اورژانس به بیمارستان‌های مشهد منتقل شدند و سه نفر نیز در محل درمان شدند. علت این حادثه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محیط حادثه به ماموریت خود پایان داده و به مشهد مراجعه کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.