| کد خبر: 203180 |

کاهش ۱۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در همدان

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت طی سال گذشته در همدان خبر داد و گفت: وقوع این نوع تصادفات در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۳ درصدی داشته است

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت طی سال گذشته در همدان خبر داد و گفت: وقوع این نوع تصادفات در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۳ درصدی داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، رضا زمانی دوشنبه ۱۶ دی در شورای ترافیک شهرستان همدان، با اشاره به کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری در این شهرستان اعلام کرد: در سال ۹۷ میزان تصادفات منجر به فوت در شهر همدان ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه های راهبردی مصوب براساس برنامه ششم توسعه، میزان تصادفات منجر به فوت در شهر همدان در ۹ ماهه سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان ۱۳ درصد کاهش یافته و این رقم تا پایان سال با سند توسعه استان هماهنگ خواهد شد.

زمانی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مکلف هستند تا پایان سال ۱۴۰۰ با سند توسعه استان پیش رفته و به آمار مورد نظر در این سند دست یابند که شهرستان همدان طبق قانون برنامه گام های بسیار خوبی برداشته است.

معاون فرماندار همدان درباره ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و انس با کتاب در شهرستان همدان یادآور شد: با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان یک دستگاه اتوبوس سیار برای شهرستان همدان تعریف شده که با توجه به کارشناسی های صورت گرفته در مکان های مشخصی به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰۰ جلد کتاب «یار مهربان» در شهر در حال گردش است، گفت: با هماهنگی های انجام شده پنج نقطه دیگر نیز از خدمات اتوبوس سیار بهره مند خواهند شد که در صورت امکان یک مکان دیگر نیز به این لیست اضافه می شود.

زمانی با اشاره به طرح های ارائه شده برای ورودی شهر جورقان و کاهش بار ترافیکی منطقه اظهار کرد: شهر جورقان به علت محدوده جغرافیایی خاص خود و همچنین فاصله کم با شهر همدان، از شرایط ویژه ای برخوردار است و باید با دقت و مطالعه بیشتری به ارائه طرح برای منطقه پرداخت.

وی با اعلام موافقت درباره ضرورت وجود دوربرگردان و یا زیرگذر برای منطقه افزود: هر گونه نابسامانی و ترافیک موجود در شهر جورقان به شهر همدان مربوط بوده و به علت فاصله کم میدان فرودگاه تا ورودی شهر جورقان کنترل حجم ترافیکی در جورقان از الزامات است.

معاون فرماندار همدان در پایان از راهداری و پلیس راهور خواست تا هرچه سریع تر برای نصب سرعتکاه در روستاها اقدام کرده و در کارگروه ویژه طبق مصوبات برای روستاهای مذکور سرعتکاه نصب شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.