| کد خبر: 202719 |

شمار کشته شدگان واژگونی اتوبوس در جاده زنجان به ۹ نفر رسید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمار کشته‌های سقوط اتوبوس مسافری از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف، در آزاد راه زنجان - تبریز به ۹ نفر رسید.

تین نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمار کشته‌های سقوط اتوبوس مسافری از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف، در آزاد راه زنجان - تبریز به ۹ نفر رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازایرنا، غفور آقاجانلو افزود: در این حادثه که حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز /سه‌شنبه ۱۰ دی ماه/ در کیلومتر ۲۰ خط شمالی این آزاد راه اتفاق افتاد ۹ نفر نیز مصدوم شدند که به منظور درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: این اتوبوس مسافری با ۱۸ سرنشین از مبداء اصفهان، عازم تبریز بود که پس از وقوع حادثه ، چهار تیم از نیروهای عملیاتی امداد و نجات این جمعیت پس از اطلاع از حادثه به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

آقاجانلو افزود: تیم واکنش سریع از مرکز استان و سه تیم‌ امداد و نجات این جمعیت از پایگاه‌های امدادی تیرپارک، شمالغرب و عوارض در محل حادثه حاضر شده و با توجه به تجهیزات در اختیار، نسبت به رهاسازی کشته شدگان و مصدومان، اقدام کردند.

به گفته جانشین رییس پلیس راه استان زنجان، این اتوبوس مسافری که از اصفهان راهی تبریز بود که به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده از مسیر اصلی خارج شد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی نیز تعداد جان باختگان در این حادثه رانندگی را ۹ تن اعلام کرد و افزود: کشته شدگان یک زن، یک پسربچه ۱۲ ساله و هفت نفر از آنها نیز مرد بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.