| کد خبر: 197892 |

حادثه رانندگی در زنجان ۲ کشته برجا گذاشت

طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان دو نفر جان باختند.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان ۲ نفر جان باختند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس مظفری  افزود: یکی از سرنشینان این حادثه که زن بود به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت کرد و دیگر سرنشین خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی اظهار داشت: بر اثر این سانحه رانندگی که روز پنجشنبه ۱۹ مهر ماه جاری  به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز در کمربندی شهرستان خرمدره اتفاق افتاد ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

تیرماه سال جاری ۲۸ نفر از هم وطنان و مدت مشابه پارسال نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف‌های رانندگی جان خود را از دست دادند، مرداد ماه امسال نیز قریب ۲۵ نفر و در شهریور ماه نیز قریب ۲۳ نفر جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.