| کد خبر: 196589 |

۱۸ مصدوم و هشت کشته آخرین آمار تصادف مینی‌بوس در گنبدکاووس

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویزه گنبدکاووس در شرق استان گلستان، آخرین آمار مصدومان و کشته‌شدگان حادثه تصادف صبح امروز یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه تریلی در این شهرستان را ۱۸ مصدوم و هشت کشته اعلام کرد.

تین نیوز

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در شرق استان گلستان، آخرین آمار مصدومان و کشته‌شدگان حادثه تصادف صبح امروز یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه تریلی در این شهرستان را ۱۸ مصدوم و هشت کشته اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: برخورد یک دستگاه تریلی حامل سیمان که از سمت گنبدکاووس به سمت اینچه برون در حرکت بوده با یک دستگاه مینی‌بوس که از سمت شهرستان مراوه تپه به گنبدکاووس درحرکت بوده، منجر به آتش سوزی مینی بوس شد.

وی افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد و پنج دقیقه بعد از آن، ابتدا نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و سپس اورژانس یازده۵ در محل حاضر و اقدام به انتقال مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه به مراکز درمانی گنبدکاووس کردند.

کریمی اضافه کرد: از مجموع ۱۸ مصدوم این حادثه که ۱۴ نفر خانم و چهار نفر آقا هستند، یازده نفر آنها بزرگسال و هفت نفر کودک هستند که هم اکنون تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: هشت نفر فوت شده این حادثه مرگبار به علت سوختگی فعلا قابل شناسایی نیستند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تکذیب برخی آمار از تعدادکشته شدگان و مصدومان این حادثه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که بیش‌تر از آمار واقعی اعلام شده است، از مردم خواست اخبار را از مراجع خبری رسمی پیگیری کنند.

درهمین پیوند استاندار گلستان نیز از متولیان دانشگاه علوم پزشکی این استان درخواست کرده تا به صورت ویژه به وضعیت مصدومان این حادثه رسیدگی شود.

سرگرد علی‌اصغر آشور فارسیانی فرمانده پلیس راه گنبدکاووس-مراوه‌تپه نیز علت حادثه را خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن اعلام کرد.

شهرستان گنبدکاووس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و ۸۴۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.