| کد خبر: 196068 |

تصادف پراید و پژو در محور داراب ۱۳ مجروح بر جای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان داراب گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پژو در محور ارتباطی داراب با شهرستان فسا ۱۳ نفر زخمی شدند ، مجروحان این حادثه توسط ۴ دستگاه خودروی آمبولانس به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

تین نیوز

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان داراب گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پژو در محور ارتباطی داراب با شهرستان فسا ۱۳ نفر زخمی شدند ، مجروحان این حادثه توسط ۴ دستگاه خودروی آمبولانس به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

محمد جاسم محمدی روز پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حال برخی از این مجروحان وخیم است .

در این حادثه که شامگاه گذشته در محور ارتباطی جاده فسا به داراب رخ داد ، یک خودروی پراید از فسا به سمت بندرعباس و یک خورد پژو ۴۰۵ از کهنوج به سمت شیراز در  حال حرکت بود  که در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر داراب و در حوالی کارخانه سیمان این شهرستان با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ صادقی رییس پلیس راه داراب هم با بیان اینکه  علت حادثه تصادف  جاده فسا به داراب در حال بررسی است بر لزوم رعایت دقیق مقررات برای پیشگیری از حوادث مشابه تاکید کرد .

بر اساس آمارهای موجود طی سال جاری تا کنون اورژانس داراب  ۶۲۱ ماموریت تصادف شهری و ۹۸۴ ماموریت تصادف جاده‌ای  را پوشش داده است .تعداد مصدومین تصادفات شهری ۷۴۵ نفر و مصدومان جاده‌ای یک هزار و ۲۸۲ نفر اعلام شده است ، در تصادفات شهری در این مدت  ۳ تن و در حوادث جاده‌ای ۸ تن جان خود را از دست داده‌اند .

به گفته دکتر بابایی رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع ) داراب طی روز گذشته  تعداد ۳۸ تن مصدوم تصادفات به این بیمارستان مراجعه کرده اند  حال ۴ نفر از آنها وخیم است.این مصدومین مربوط به ۲ شهرستان داراب و زرین دشت بوده‌اند .

علی مظفری فرماندار داراب نیز در بازدید اخیر  از بیمارستان داراب و عیادت از مصدومان گفت: متاسفانه بی احتیاطی برخی رانندگان عامل اصلی بروز این اتفاقات دردناک جاده ای است و این امر نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است.

فرماندار داراب در حاشیه این بازدید افزود: ما نمی گوییم وضعیت جاده‌ای مطلوبی داریم ولی اگر رانندگان احتیاط بیشتری کنند و به هشدارهای رانندگی توجه نمایند تلفات و مجروحان تصادفات کمتر خواهد بود .

شهرستان داراب در فاصله ۲۵۶ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.