| کد خبر: 195452 |

خودروهای مرکز بهداشت و فرماندار فاریاب با هم تصادف کردند

علی نیک‌نفس فرماندار فاریاب و سایر مصدومان این حادثه توسط مرکز فوریت های پزشکی برای درمان به بیمارستان امام‌خمینی جیرفت منتقل شدند.

تین نیوز

تصادف خودروهای مرکز بهداشت و فرماندار فاریاب در مسیر جیرفت، پنج مصدوم بر جا گذاشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: علی نیک نفس فرماندار فاریاب و سایر مصدومان این حادثه توسط مرکز فوریت های پزشکی برای درمان به بیمارستان امام خمینی جیرفت منتقل شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی سالاری مقدم افزود: از همان ساعت نخست، تیم پزشکی وظیفه درمان خود را آغاز کرده و هم اکنون فرماندار و فرزند پسرش در بخش آی‌سی‌یو تحت نظر پزشکان هستند و اقدامات درمانی در حال انجام و جای نگرانی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: همسر و دختر فرماندار فاریاب نیز در بخش اورژانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) جیرفت بستری و شرایط جسمی این ۲ نفر مطلوب بوده ولی طبق نظر پزشک باید تحت مراقبت باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: در این سانحه، پزشک مرکز درمانی فاریاب هم از ناحیه فک دچار شکستگی و با توجه به شرایط، به مرکز استان منتقل شد.

سروان جواد شهدادنژاد فرمانده پلیس‌راه جیرفت-فاریاب نیز اظهار داشت: شبانگاه جمعه خودروی فرماندار در محور جیرفت–فاریاب با خودروی مرکز بهداشت فاریاب تصادف می‌کند و علت این سانحه هم‌چنان در دست بررسی است.

فاریاب در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.