| کد خبر: 190762 |

جزئیات تیراندازی پلیس در بزرگراه اشرفی اصفهانی

سرهنگ علی آقا طیبی رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از همه شهروندانی که خودروی آنان توسط این فرد دچار خسارت شده است درخواست کرد جهت تشکیل پرونده قضایی به این کلانتری مراجعه کنند.

تین نیوز

رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران جزئیات عملیات پلیس در بزرگراه اشرفی اصفهانی را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از جهان نیوز، در ساعات پایانی شب گذشته عوامل گشت کلانتری در خیابان عربشاهی واقع در بلوار اشرفی اصفهانی که به شهرک هما نیز معروف است به یک دستگاه خودرو پارس مشکی رنگ با یک نفر سرنشین مشکوک شدند. 

پس از استعلام گیری پلاک خودرو مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله واحد گشت به خودروی مذکور نزدیک شده تا نسبت به دستگیری آنان اقدام کند که راننده متوجه حضور ماموران شده و اقدام به فرار می‌کند. 

سارق بدون توجه به اخطار‌های مکرر پلیس با ایراد خسارت به خودرو‌های پارک شده به مسیر خود ادامه می‌داد که افسر گشت با شلیک تیر‌های هوایی به منظور متوقف کردن این خودرو به تعقیب آن ادامه داد و درخواست نیروی کمکی به جهت انسداد مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی را داشت که سرگشت وقت کلانتری نسبت بستن بزرگراه مذکور در موقعیت تقاطع غیر هم سطح همت اقدام کرد که متاسفانه سارق با ایراد خسارت به خودرو پلیس و شهروندان به سمت جنوب بزرگراه ادامه مسیر داد. 

افسر گشت به ناچار اقدام به شلیک به سمت تایر خودرو مسروقه کرد که سه تایر آن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از دقایقی نفس گیر سارق در ابتدای خیابان ستارخان دستگیر شد.

گفتنی است راننده دستگیر شده ۳۸ سال سن و دو فقره سابقه سرقت منزل دارد که این بار با هوشیاری عوامل گشت قبل اقدام به سرقت منزل شهروندان دستگیر و خودرو مسروقه وی نیز توقیف شد. 

سرهنگ علی آقا طیبی رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از همه شهروندانی که خودروی آنان توسط این فرد دچار خسارت شده است درخواست کرد جهت تشکیل پرونده قضایی به این کلانتری مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.