| کد خبر: 186123 |

وقوع ۳ تصادف با ۲۰ مصدوم و ۲ کشته در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه فقره تصادف با ۲۰ مصدوم و ۲ فوتی در جاده‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه فقره تصادف با ۲۰ مصدوم و ۲ فوتی در جاده‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اورژانس استان، جلال پوران فرد با بیان اینکه هر سه تصادف در فاصله زمانی ۳ ساعت امروز جمعه، ۳۰ فروردین ۹۸ از ساعت ۱۴ و۸ دقیقه تا ۱۵ و ۱۳ دقیقه به وقوع پیوست، گفت: متأسفانه ۲ نفر کشته و ۲۰ نفر به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.

وی که خود نیز همدوش امدادگران اورژانس خدمات رسانی می‌کرد مرگبارترین تصادف امروز را تصادف یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با پژو پارس در محور "یاسوج به بابامیدان "در نزدیک تونل "گلزردون" اعلام و اظهارکرد: این تصادف ۱۱ مصدوم در پی داشت که متأسفانه یک مصدوم قبل از رسیدن تکنسین جان باخته بود و یک مصدوم این حادثه با وجود تلاش کادر پزشکی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این تصادف ۵ خودروی آمبولانس و یک بالگرد اورژانس در همان دقایق اولیه در صحنه حضور یافتند و به مصدومان امداد رسانی کرد.

پوران فرد با بیان اینکه تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۵و ۲۳ دقیقه روز جمعه در روستای"غضنفرخانی" کاکان بویراحمد با ۵ مصدوم به اورژانس گزارش شد، ادامه داد: در ساعت ۱۴و ۸ دقیقه واژگونی خودروی پژ و۴۰۵ نرسیده به سرفاریاب را داشتیم که نیز ۶ مصدوم در پی داشت.

وی اضافه کرد: تمام مصدومان این سه فقره تصادف به مراکز درمانی انتقال داد شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.