| کد خبر: 185744 |

◄ ساختگی بودن بیش از 30 درصد از تصادفات در ساوه

پیمانکاران تصادف‌های خانگی، با یک هفته کار حدود 30میلیون تومان درآمد دارند. این افراد، غالباً معتادان یا نان‌آوران خانواده ورکسانی هستند که به حوزه تصادفات ساختگی وارد شده‌اند.

تین نیوز

رئیس دادگستری ساوه از ساختگی بودن بیش از 30 درصد از تصادفات در این شهر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، هادی ملکی با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: تقریبا 30 درصد آمار تصادفاتی که در این شهرستان بوقوع می‌پیوندد، تصادفات ساختگی و با هدف دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌شود. این افراد درآمدی حرام و نامشروع دارند.

به اعتقاد وی، کارشناسان می گویند پیمانکاران تصادف‌های خانگی، با یک هفته کار حدود 30میلیون تومان درآمد دارند. این افراد، غالباً معتادان یا نان‌آوران خانواده  ورکسانی هستند که به حوزه تصادفات ساختگی وارد شده‌اند.

ملکی به گزارش سایت دادگستری ساوه، تصریح کرد: پیمانکاران با شکستن دندان با انبردست، شکستن بینی با میله آهنی، بریدن لب‌ها با تیغ، تزریق خون به نواحی گونه و زیر چشم برای ایجاد کبودی و ایجاد خراش توسط سنباده به‌روی پوست آنها برای مصدوم کردن سوژه می‌کنند که برای این اقدامات دردناک از داروهای مانند قرص ترامادول یا سایر مرفین‌ها جهت تسکین استفاده می‌کنند.

رئیس دادگستری سهرستان ساوه به این نکته نیز اشاره کرد که، پیمانکاران تصادف‌های ساختگی معمولاً ٦٠ تا ٧٠ درصد پول دیه مجروح را برای خود برمی‌دارند و به‌ ازای شکستن هر دست یا پا به کسانی که در تصادف‌های ساختگی شرکت می‌کنند تنها ٣ میلیون تومان به فرد می‌پردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.