| کد خبر: 164934 |

◄ ارائه گزارش تحلیلی تصادفات نوروز تا 45 روز دیگر

معاون وزیر راه و شهرسازی از تهیه گزارش تحلیلی از تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۹۷ توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌منظور جمع‌بندی تصادفات و دسته‌بندی اطلاعات بر پایانه اصول علمی و منطق خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تهیه  گزارش تحلیلی از تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۹۷ توسط این سازمان برای جمع‌بندی تصادفات و دسته‌بندی اطلاعات بر پایانه اصول علمی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا گفت:  تا 45 روز آینده  گزارش تحلیلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره تصادفات نوروزی 97 به تفکیک سطح سرویس راه‌ها همچون آزادراه، بزرگراه واصلی و ... همچنین میزان پیمایش ارائه خواهد شد.

او تهیه این گزارش را مأموریتی از سوی کمیسیون ایمنی راه ها خواند و گفت: با تحلیل تصادفات  نوروزی در ۵۲ میلیون تردد انجام‌شده شناسایی انباشت وسایل نقلیه در شهرها نیز مشخص می‌شود.

در جلسه اخیر کمیسیون ایمنی راه‌ها مقرر شده تا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به تهیه گزارش مرتبط با موارد ذیل اقدام و نتایج را به کمیسیون ایمنی راه‌ها ارائه کند.

مقایسه آماری شدت و تعداد تصادفات مرتبط با انواع خودروها بر اساس شاخص‌ تعداد و پیمایش، تحلیل تأثیر تبدیل راه دوخطه به چهار خطه برشدت و تعداد تصادفات رانندگی و تعیین شاخصی واحد جهت انجام تحلیل وضعیت ایمنی و تصادفات رانندگی بر مبنای یکی از شاخص‌های پیمایش خودروها، تعداد خودروها یا جمعیت از جمله ویژگی‌های این گزارش سازمان راهداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن‌نیا در ادامه بر لزوم توجه به راه‌های فرعی تأکید کرد و گفت: باید در نظر داشت که مردم در حال تغییر مقاصد سفر از یک نقطه خاص به نقاط متنوع هستند.

حسن‌نیا درباره تقاضای  سفر گفت:  افرادی که به‌تازگی خودرو خریداری کرده‌اند نسبت به کسانی که چند سال مالک خودرو هستند  بالطبع اشتیاق سفر بیشتری نسبت به سفر داشته و از طرفی خودروهایی با استاندارد‌های ایمنی پایین نیز اغلب توسط اقشار کم‌درآمد خریداری می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.