| کد خبر: 163839 |

سقوط خودروی سواری در لنگرود، پنج کشته بر جا گذاشت

​سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید در استخر طبیعی روستای لیلاکوه بخش مرکزی شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان، پنج فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.

تین نیوز

سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید در استخر طبیعی روستای لیلاکوه بخش مرکزی شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان، پنج فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان روز سه شنبه بیان داشت: با اعلام یک مورد حادثه سقوط پراید در شهر لنگرود لیلاکوه پشت استخر به این مرکز طی شب گذشته، بلافاصله شش کد فوریت های پزشکی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

پیمان اسدی با بیان این که خودروی پراید دارای 6 سرنشین بود، اظهار داشت: پنج نفر از سرنشینان این خودرو در محل سقوط خودرو (استخر) جانشان را از دست دادند و تنها مصدوم این حادثه نیز توسط تیم فوریت های پزشکی گیلان به بیمارستان امینی لنگرود منتقل شد.

پنج سرنشین این خودروی پراید به دلیل خفگی در استخر در دم جانشان را از دست دادند.

طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از 24 اسفندماه گذشته در 62 پایگاه شهری و جاده ای و 23 کمپ سلامت در استان آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان دارای 420 نیرو، یکصد و 20 دستگاه آمبولانس، دو موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

به گزارش ایرنا، لیلا کوه یا به گفته اهالی محلی (لیله کوه) منطقه توریستی و گردشگری در بخش مرکزی شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان است. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.