| کد خبر: 162277 |

◄ انتقاد از عملکرد پلیس‌راهور در جلوگیری از تصادفات

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی وقوع تصادفات جاده‌ای را مستقل از تحریم‌ها برشمرد و گفتدر صورتی که استانداردها اجرا شود تصادفی نیز رخ نخواهد داد.

تین نیوز

نماینده مردم اصفهان در مجلس وقوع تصادفات جاده‌ای را به دلیل اجرایی نشدن استانداردها دانست و گفت:وقوع تصادف چه در داخل شهر و چه در جاده‌ها را نمی‌توان پذیرفت چون اگر ملاک‌ها و استانداردها رعایت شود تصادفی رخ نخواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز، حیدرعلی عابدی گفت:  نظارت کافی بر فعالیت شرکت‌های اتوبوس‌رانی وجود ندارد. به‌طور مثال به هر راننده‌ای برای  انتقال دانش آموزان نمی‌شود اعتماد کرد.

آبادی گفت:  اگر با شرکت‌های مسافربری قراردادی جهت اجاره اتوبوس هم منعقد شود  نمی‌توان به نظارت کافی و لازم  از سوی شرکت مزبور اطمینان داشت

به گزارش ایسنا او درباره عملکرد سازمان راهداری گفت: نظارت بر مسافربری‌ها و باربری‌ها به عهده شرکت‌ها و نظارت بر شرکت‌های حمل‌ونقلی نیز به عهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

او گفت: در حال حاضر بسیاری از تصادفاتی که منجر به چپ شدن اتوبوس می‌شود یا به دلیل خسته بودن راننده است و یا راننده اتوبوس شرایط راننده بودن را از اول نداشته است.

عابدی درباره عملکرد پلیس راهور گفت: راهور ناجا در جلوگیری از تخلفات عملکرد قابل قبولی ندارد.

او در ادامه گفت: مثلاً قوانین درباره موتورسیکلت‌سوارها به‌خوبی اجرا نمی‌شود و گویی برای این دسته از وسیله نقلیه قانون خاصی اجرا نمی‌شود.

عابدی گفت: موتورسوارها   30ثانیه پشت چراغ‌خطر  موتورسوار نمی‌ایستد و این در حالی است که سه الی چهار مأمور راهنمایی و راهور ایستاده‌اند.

او در خصوص علل سوانح  و حوادث حمل‌ونقل هوایی گفت: علاوه بر موضوع مدیریت؛ موضوع تحریم‌ها نیز مؤثر است.

عابدی تأکید کرد: فناوری حاضر فرودگاه‌ها و هواپیماهای کشور حداقل مربوط به  30 سال پیش است که با توجه به امضای برجام منعقد شدند ناوگان هر چه سریع‌تر باید مجهز و نوسازی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.