| کد خبر: 149028 |

حوادث رانندگی در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک ، با اشاره به سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی اظهار داشت: متاسفانه در یکی از سوانح رانندگی اتفاق افتاده در محورهای مواصلاتی استان مرکزی شاهد کشته شدن 2نفر در سانحه رانندگی در محور قدیم ساوه_ همدان بودیم.

وی افزود: در سانحه رانندگی روز گذشته که در ساعت 19:35 دقیقه بر اثر برخورد خودروی پراید با سواری ال 90 در کیلومتر 19 محور قدیم ساوه- همدان به وقوع پیوست رانندگان هر 2 خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شدند و تنها سرنشین خودروی ال 90 نیز مجروح و بیمارستان انتقال شد.

کهریزی به علت وقوع حادثه اشاره و عنوان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، انحراف به چپ راننده خودروی ال 90 اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به تمهیدات پلیس راه در محورهای استان مرکزی گفت: پلیس راه استان مرکزی در روزهای منتهی به ایام تعطیلی عزاداری سیدوسالار شهیدان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تشدید نظارت‌ها و مراقبت‌ها از آمد و شد در محورهای استان مرکزی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی تلاش کرده است.

کهریزی بیان کرد: در این مدت طرح‌هایی به منظور جلوگیری از حوادث و کاهش تلفات جاده‌ای در سطح استان مرکزی اتخاذ و از سوی پلیس راه استان مرکزی اجرایی شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به کشته شدن یک نفر در واژگونی خودروی سواری 405 در محور اراک_ قم و در سانحه رانندگی دیگر در جاده‌های استان گفت: در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در واژگونی یک دستگاه خودروی پژو سواری 405 در کیلومتر 62 محور اراک_قم ، یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: براساس بررسی و اعلام نظر کارشناسان پلیس راه استان مرکزی، علت این سانحه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی اعلام شد.

کهریزی عنوان کرد: از رانندگان درخواست داریم با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی، توجه به توصیه‌های پلیس، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از خواب آلودگی در هنگام رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.