| کد خبر: 146596 |

در گفتگو با مهر مطرح شد:

اتوبوس حادثه جاجرود کارت معاینه فنی دارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه اتوبوس حادثه جاجرود کارت معاینه فنی دارد گفت: راننده این اتوبوس یک ماه گذشته معاینه فنی را از مازندران دریافت کرده است.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه اتوبوس حادثه جاجرود کارت معاینه فنی دارد گفت: راننده این اتوبوس یک ماه گذشته معاینه فنی را از مازندران دریافت کرده است.

سید یعقوب میرکتولی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط اتوبوس در محور جاجرود و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، اظهار کرد: اتوبوس موردنظر از نوع وولو مدل 85 سری به رانندگی آقای مرتضی رکنی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این اتوبوس به‌صورت منظم در خط کرج - ساری به شهروندان خدمات‌دهی می‌کرد، گفت: راننده این اتوبوس از ابتدای سال جاری تا بیستم شهریور که این حادثه رخ‌داده است، با انجام 16 سرویس مسافران زیادی را جابه‌جا کرده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز این دستگاه اتوبوس دارای کارت ناوگان، معاینه فنی بوده همچنین راننده این اتوبوس نیز کارت هوشمند داشته است.

میرکتولی بابیان اینکه دستگاه اتوبوس موردنظر شامگاه گذشته ساعت 23 و 30 دقیقه کرج را به مقصد ساری ترک کرده است، گفت: این اتوبوس ساعت 23 دقیقه بامداد از مرز استان البرز خارج‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه راننده این اتوبوس یک ماه گذشته کارت معاینه فنی را از استان مازندران دریافت کرده است، گفت: کارت معاینه فنی شش ماه اعتبار دارد، از زمان انجام معاینه فنی این اتوبوس یک ماه می‌گذرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با تأکید بر اینکه کارشناسان مربوطه قبل از خروج خودرو از استان فرایند معاینه فنی و دیگر مسائل مربوطه را چک می‌کنند، گفت: اینکه پلیس‌راه شرق تهران دلیل حادثه را نقص فنی اتوبوس اعلام کرده است، این یک نظر کارشناسی است که باز نیاز به معاینه دقیق‌تر کارشناسان مربوطه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، در حادثه سقوط اتوبوس بین‌شهری به دره‌ای در محور قدیم جاجرود که روز گذشته رخ داد، یازده نفر از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند، همچنین 27 نفر نیز در این سانحه مصدوم شدند.

این اتوبوس از کرج به سمت ساری درحرکت بوده است، که یک کیلومتر مانده به پل جاجرود کنترل خود را از دست می‌دهد و به دره سقوط می‌کند، عمق دره از سوی پلیس‌راه شرق تهران 50 متر اعلام‌شده است.

سرهنگ سیاووش محبی رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرده که بررسی‌های اولیه نقص فنی اتوبوس را تائید می‌کند، بااین‌حال علت دقیق این حادثه تأسف‌بار متعاقباً با بررسی دقیق کارشناسی مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.