| کد خبر: 146075 |

42 زخمی و یک کشته در 7 تصادف

۷ تصادف در مازندران 24 ساعت گذشته 42 زخمی و یک کشته برجای گذاشت.

تین نیوز

 

۷ تصادف در مازندران 24 ساعت گذشته 42 زخمی و یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران اعلام کرد برخورد دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر در ابتدای پل الغدیر کمربندی شرقی ساری، 6 زخمی داشت که به بیمارستانهای امام خمینی (ره) و بوعلی ساری منتقل شدند.

 
برخورد پراید و تویوتا در منطقه صلاح الدین کلا نوشهر نیز 7 زخمی برجای گذاشت که همه مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) نور منتقل شدند.
 
تصادف بین زانتیا و مینی بوس در جاده هراز و تونل زیارباغ نیز 7 نفر زخمی شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس پلور و گزنک و هلال احمر پلور به درمانگاه گزنک و بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.
 
حادثه چهارم تصادف ساعت ۲۰: 17 دیروز در جاده خزرآباد ساری روبروی پلاژ اسناد و دارایی بین خودوری پراید و کیا رخ داد و 7 مصدوم بجای گذاشت که 2 نفر سرپایی مداوا شدند و 5 نفر نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.
 
برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو 206 در منطقه دوراهی ملکار نوشهر نیز 7 مصدوم برجای گذاشت که 4 نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) نور منتقل شدند و 3 نفر سرپایی مداوا شدند.
 
در حادثه ششم که 57 دقیقه بامداد امروز شنبه 18 شهریور روبروی گارد جنگل ساری رخ داد برخورد دو خودروی پژو 7 نفر را زخمی و روانه بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و بوعلی ساری کرد.
 
جاده فرح آباد ساری ساعت ۱: 29 بامداد امروز شاهد انحراف خودروی 206 بود که یک آقای 35 ساله در دم جان باخت و یک نفر زخمی و به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد.
 
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران از رانندگان خواست با توجه به ورود زیاد خودرو و مسافر به مازندران وهمچنین بارش باران که سبب لغزندگی جاده‌ها می‌شود علاوه بر رعایت دقیق نکات راهنمایی و رانندگی باسرعت مطمئن برانند و هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.