| کد خبر: 137210 |

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و چهار مجروح به جا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی محورهای ارتباطی این استان سه کشته و چهار مجروح به جا گذاشت.

تین نیوز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی محورهای ارتباطی این استان سه کشته و چهار مجروح به جا گذاشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حوادث روز جمعه بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای اراک - قم، خنداب - توره و رازقان - بوئین زهرا اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد:در حادثه رانندگی محور اراک - قم، یک دستگاه خودروی پراید، در کیلومتر 12 این مسیر واژگون شد که بر اثر آن راننده این خودرو جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: حادثه محور خنداب - توره بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با پژو 206 اتفاق افتاد که بر اثر سرنشین خودروی 206 جان خود را از دست داد و هر دو راننده خودروها مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
وی اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده خودروی پژو 206 گزارش شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در حادثه محور فرعی رازقان به بوئین زهرا نیز یک دستگاه خودروی تاکسی با یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 2 این محور با یکدیگر برخورد کردند.
سرهنگ کهریزی عنوان کرد: در این سانحه راننده خودروی تاکسی به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد و 2 سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.
وی علت این حادثه را انحراف به چپ راننده خودروی سمند اعلام کرد.
از ابتدای امسال تاکنون 106 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.