| کد خبر: 131878 |

یک کشته و 5 مجروح در تصادف رانندگی در کاروان عروسی در زرندیه

تین نیوز

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: تصادف رانندگی در کاروان عروسی یک کشته و 5 مجروح برجای گذاشت.

 

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمود خلجیبا اشاره به تصادف رانندگی در کاروان عروسی در شهرستان زرندیه اظهار داشت: در حدود ساعت 13 دقیقه بامداد امروز گزارشی از برخورد چند دستگاه وسیله نقلیه در یک کاروان عروسی در سه راه حکیم آباد شهرستان زاویه به پلیس اعلام و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در این سانحه یک نفر فوت و 5 نفر مجروح شدند که با توجه به اینکه این تصادف رانندگی صحنه به هم خورده بود علت سانحه از سوی پلیس راه استان فعلا اعلام نشده و موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه تصادف در محور ساوه - همدان سه کشته و 3 مجروح به جا گذاشت نیز گفت: بر اثر وقوع 2 فقره تصادف در محور قدیم ساوه - همدان طی 24 ساعت گذشته سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

 

سرهنگ خلجی ادامه داد: در این تصادف موتور سیکلت سوار به دلیل شدت جراحات وارده در دم جام باخت و 2 سرنشین دیگر موتور سیکلت نیز مجروح شدند که با کمک نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

 

وی افزود: علت این حادثه رعایت نکردن حق تقدم عبور از سوی وسیله نقلیه موتور سیکلت بوده و توجه به قوانین رانندگی علاوه بر حفظ جان افراد، از بروز حادثه برای دیگران نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در برخورد مرگبار یک دستگاه پراید با کامیون در کیلومتر 45 این محور 2 نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند بیان کرد: انحراف به چپ خودروی پراید سبب بروز این تصادف بوده، که متاسفانه 2 سرنشین پراید در دم جان سپرده بودند و راننده کامیون نیز مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.