| کد خبر: 130471 |

تصادف رانندگی در گیلانغرب یک کشته و 3 مصدوم بر جا گذاشت

تین نیوز

فرمانده پلیس راه گیلانغرب از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی نیسان خبرداد و گفت: این حادثه رانندگی یک کشته و سه تن مصدوم برجا گذاشت.

 

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالرضا مریمی، زمان وقوع این حادثه رانندگی را ظهر امروز در جاده گواور به اسلام آبادغرب در محور داربادام از توابع شهرستان گیلانغرب ذکر کرد.

 

وی علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ خودروی سواری پراید ذکر کرد و اظهارداشت: خودروی سواری پراید همگی از اعضای یک خانواده سه سرنشین داشت که در نتیجه این تصادف یکی از سرنشینان آن که زن بود در دم کشته شد و راننده و فرزند آن ها نیز به شدت مجروج شدند.

 

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حضور یافتند و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال جسد و مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد اقدام کردند.

 

فرمانده پلیس راه گیلانغرب بیان کرد: در این تصادف رانندگی وضعیت جسمانی کودک وخیم گزارش شده است و راننده خودروی نیسان نیز مجروح شد.

 

سرهنگ مریمی، از رنندگان وسائط نقلیه خواست با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری امن و ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

 

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر آن نیز راه فرعی است. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.