| کد خبر: 10273 |

آمار بالای تصادفات جاده‌ای یک چالش در خراسان‌جنوبی است

تین نیوز | مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خشکسالی و آمار بالای تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی از چالش‌های موجود در خراسان جنوبی است.
 
محمدرحیم شهریاری‌ در جشن "در انتظار مهربانی"، اظهار کرد: هلال احمر یک مؤسسه امدادی خیریه غیردولتی و حلقه اتصالی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.
 
وی افزود: هلال احمر ایران از لحاظ توانمندی جزو پنج کشور نخست دنیا است و این مهم با همکاری همه بخش‌ها میسر شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی استانی کم‌برخوردار است که 16 سال با خشکسالی‌های پی در پی دست و پنجه نرم کرده و تبعات سوء آن تمام شهرستان‌ها را درگیر مشکلاتی کرده است.
 
شهریاری اظهار کرد: بیشترین کمک‌های بشردوستانه و داوطلبانه در تمامی حوادث و بلایای طبیعی در کشور را خراسان جنوبی دارد.
 
وی افزود: مردم نوع‌دوست خراسان جنوبی در تمامی بلایای طبیعی داخلی و خارجی مانند زلزله آذربایجان، زهان، قحطی سومالی بیشترین حمایت‌ها را داشته‌اند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به جشن در انتظار مهربانی، گفت: این جشن با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه توانمندان و خیران در مؤسسات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برگزار شده است.
 
شهریاری اظهار کرد: هلال احمر حلقه اتصالی بین نیازمندان و توانمندان است و حفظ کرامت انسانی از اهداف اصلی هلال احمر است.
 
وی با بیان این‌که خراسان جنوبی با دو چالش جدی روبرو است، افزود: خشکسالی 16 ساله در این استان به یک بحران جدی خاموش تبدیل شده و مردم استان را رنج می‌دهد که کمک‌های ملی در این زمینه باید دریافت شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی چالش دیگر استان را آمار بالای تصادفات جاده‌ای عنوان و تصریح کرد: خراسان جنوبی در تلفات جاده‌ای استانی حادثه‌خیز است.
 
شهریاری با بیان این‌که سالانه 20 هزار نفر در کشور در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند، بیان کرد: بر اساس آمار در هر حادثه جاده‌ای 15 میلیارد تومان بر پیکره نظام وارد شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.