| کد خبر: 268691 |

تسریع در حمل و نقل با ربات های متحرک Magazino Soto

شرکت رباتیک مونیخ Magazino که بخشی از شرکت یونگهاینریچ (شرکت پیشرو در زمینه تولید تجهیزات انتقال مواد، انبارداری و بخش های مهندسی جریان مواد) است، برنده MAN Nurnberg به عنوان مشتری ناوگان ربات Soto شد.

تین نیوز

شرکت رباتیک مونیخ Magazino که بخشی از شرکت یونگهاینریچ (شرکت پیشرو در زمینه تولید تجهیزات انتقال مواد، انبارداری و بخش های مهندسی جریان مواد) است، برنده MAN Nurnberg به عنوان مشتری ناوگان ربات Soto شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابرنیوز، زربات متحرک Magazino Soto، تأمین مواد بین انبار و خط مونتاژ را اتومات می کند و حامل های بار کوچک (KLT) را به طور کاملاً مستقل حمل می کند. پس از یک پروژه آزمایشی یک ساله، کل فرآیند تأمین KLT  برای مونتاژ موتور و تولید باتری در آینده با دوازده ربات سوتو در پاییز اتومات خواهد شد.

طبق این اطلاعیه، Magazino  و MAN از سال 2019 در زمینه اتوماسیون لجستیک با یکدیگر همکاری نزدیک و برنامه محور داشته اند و قبلاً دانش خاص خود را در مرحله توسعه ربات های سوتو تلفیق کرده اند. در مرحله آزمایشی یک ساله، عملکرد ربات ها به طور گسترده آزمایش شد و در عملیات زنده بهینه سازی شد. بر اساس این آزمایش مثبت، مکان MAN Nuremberg تصمیم گرفت تا دوازده ربات سوتو را در ناوگان خود برای اتوماسیون کامل لجستیک قطعات کوچک مستقر کند.

سیمون بکر، مدیر پروژه  MANمی گوید: «در توسعه اخیر کارخانه نورنبرگ ما، معرفی سوتو گام دیگری به سوی آینده لجستیک است. با استفاده از تکنولوژی سوتو، روند تأمین باربری های کوچک اکنون کاملاً خودکار است. این ربات ها همچنین نمونه ای از دیجیتالی شدن و اتوماسیون پیشرونده لجستیک کارخانه ما هستند و به استراتژی کلی ما کمک می کنند. دیدن اینکه انسان ها و روبات ها چقدر کارآمد و هماهنگ می توانند با هم کار کنند، شگفت انگیز است. تصمیم برای معرفی ربات های سوتو نتیجه یک همکاری طولانی مدت و قابل اعتماد با Magazino  است که نشان دهنده تعهد ما به برتری فناوری و بهبود مستمر می باشد.

این کارخانه در نورنبرگ از فرمت های کانتینر رایج و مطابق با استاندارد VDA استفاده می کند. گیره تطبیقی این ربات به طور خودکار با اندازه کانتینر مربوطه سازگار می شود و مانند انسان ها، قفسه های انتقال را نیز به صورت انعطاف پذیر در ارتفاع های مختلف تنظیم می کند. کدهای قابل خواندن توسط ماشین روی قفسه ها و برچسب های روی کانتینر توسط ربات برای شناسایی استفاده می شود. این ربات سفارشات حمل و نقل را مستقیماً از سیستم مدیریت انبار دریافت می کند.

با اینکه خطوط مونتاژ در صنعت تولید در حال حاضر کاملاً خودکار هستند، تأمین منابع در اکثریت قریب به اتفاق انبارها هنوز عمدتاً به صورت دستی انجام می شود. گزینه های قبلی مانند قطارهای یدک کش یا وسایل نقلیه هدایت خودکار ساده (AGV) این فرآیند را به طور کامل خودکار نمی کنند، زیرا در حین بارگیری یا تخلیه مجدداً به کار دستی نیاز است. در محل MAN Nurnberg، KLT  ها پس از تحویل به طور خودکار از پالت خارج می شوند و در AKL ذخیره می شوند.

ربات سوتو مراحل اولیه فرآیند لجستیکی را در یک هدف واحد و کاملاً مستقل ترکیب می کند: برداشتن KLT با اندازه های مختلف از یک انبار، حمل خودکار چندین KLT از منبع به سینک و تحویل به قفسه های جریان نزدیک به خط در ارتفاعات مختلف. این مهارت ها شامل جمع آوری کانتینرهای خالی ها و چرخش KLT ها می شود. این ربات در محیط های موجود در همان منطقه ای که انسان ها کار می کند، ایمن کار می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.