| کد خبر: 96898 |

نیاز به اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راهسازی در شهرستان فلاورجان

تین‌نیوز| طی سفر یکروزه معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور به شهرستان فلاورجان از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این شهرستان بازدید و در خصوص ادامه عملیات اجرایی این پروژه‌ها تصمیم گیری شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور به اتفاق حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پروژه‌های راهسازی شهرستان فلاورجان بازدید کرد.

در این بازدید که سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی نیز حضور داشتند از میزان پیشرفت پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح آبنیل، کمربندی پیربکران، پل بهاران، پل کلیشاد و روکش آسفالت محور امامزاده محمد(ع) به شهر قهدریجان بازدید بعمل آمد.

تقاطع غیرهمسطح آبنیل بخشی از رینگ چهارم اصفهان محسوب می‌شود که ترافیک شرق را به سمت غرب انتقال می‌دهد. احداث این تقاطع با دو دهانه پل ۸ متری به ارتفاع ۶/۵ متر، با احداث ۸ عدد رمپ و لوپ به صورت شبدری در حال اجراست.

پل بهاران نیز برروی رودخانه زاینده رود واقع در شهرستان فلاورجان باعرض ۱۱ متر و ۸ متر سواره با هدف اتصال بلوار اصلی شهر بهاران به اتوبان ذوب آهن احداث شده است که سازه پل با ۱۰۰ درصد پیشرفت آماده بهره‌برداری است و به دلیل وجود باغات و اراضی کشاورزی در این مسیر و نیاز به آزادسازی آنها و انتقال تاسیسات برق، ساخت این محور مستلزم زمان بوده که تلاش می‌شود در صورت تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است جهت تکمیل پروژه چهارخطه کمربندی جنوب غربی اصفهان که به اتوبان ذوب آهن اصفهان منتهی خواهد شد ۳۰ میلیارد ریال، پل بهاران و تکمیل محور مربوطه ۶ میلیارد ریال و احداث تقاطع غیرهمسطح کلیشاد و سودرجان بر روی اتوبان ذوب آهن نیز ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.