| کد خبر: 31864 |

گلایه های مدیرعامل آزمایشگاه فنی - مکانیک خاک

◄ چگونگی بهره برداری از آزادراه تهران - پردیس در دولت دهم

تین نیوز | مدیرعامل آزمایشگاه فنی-مکانیک خاک با اشاره به چگونگی افتتاح آزادراه تهران - پردیس در دولت دهم تصریح کرد: مرحله آسفالت ریزی این پروژه در فصل سرما و زیر بارش برف انجام گرفت و پس از افتتاح، در فصل مناسب، عملیات پخش آسفالت به طور مجدد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سیدرضا حسینی در میزگرد بررسی مشکلات آسفالت در نظام فنی ـ اجرایی در همایش و نمایشگاه دو روزه قیر و آسفالت که اواخر آبان برگزار شد، با اشاره به شرایط آزادراه تهران-پردیس در زمان افتتاح اظهار داشت: در حالی که اعتبار مشخصی برای آسفالت آزادراه تهران-پردیس مشخص شده بود، دولت دهم با دلایل شخصی و به منظور بهره برداری زودهنگام، دستور پخش آسفالت در فصل سرما و زیر بارش برف را صادر کرد.

وی افزود: استدلال دولت وقت این بود که دوباره اعتبار لازم برای پخش آسفالت را مهیا و در فصل مناسب عملیات را اجرا کند.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی-مکانیک خاک همچنین با اشاره به بودجه ساخت راه های روستایی تصریح کرد: ما شاهد صرف سالانه حدود 1000 میلیارد تومان از بودجه کشور در بخش ساخت راه روستایی هستیم. درحالی که اگر روستاییان خودشان از آزادراه استفاده نکنند، محصول تولید شده توسط آنها حتما توسط کامیون یا وانت از آزادراه و بزرگراه عبور خواهد کرد.

حسینی در ادامه با توجه به ماهیت راه های روستایی و بودجه این راه ها بیان داشت: آیا آسفالت گرم برای راه روستایی با ترافیک کم مناسب است؟

بیهوده ترین کار انجام شده در دولت گذشته
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات دولت قبل می توان به افتتاح راه آهن اصفهان-شیراز  در حالی که تیر فلزی آن در حال ساخته شدن بود، اشاره کرد که به طور قطع کاری بیهوده تر از آن وجود نداشته است.

سید حسین میرشفیع که در دولت گذشته نیز مسئولیت معاونت راه روستایی را برعهده داشته است، بارها از مشکلات میزان و نحوه تخصیص اعتبار و بودجه به بخش راه روستایی سخن گفته و بودجه های فعلی را کافی ندانسته اما آن را دلیلی بر انجام نشدن پروژه ها نیز نمی داند.

گفتنی است میزگرد بررسی مشکلات آسفالت در نظام فنی ـ اجرایی در همایش و نمایشگاه دو روزه قیر و آسفالت اواخر آبان برگزار شد که در این میزگرد، مدیرعامل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک به ارایه دیدگاه های خود در زمینه مشکلات آسفالت پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.