| کد خبر: 259323 |

20 کیلومتر از جاده حیدرآباد تا پیرانشهر برای اربعین زیر بار ترافیک می رود

در راستای بهسازی و توسعه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی تمرچین و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی، عملیات راهسازی در ۶ قطعه از محور حیدرآباد به پیرانشهر در دست اجراست و تا اربعین حدود ۲۰ کیلومتر از این محور زیربارترافیک خواهد رفت.

تین نیوز

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از روند اجرای عملیات راهسازی در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین، با اشاره به توجه ویژه این اداره کل برای توسعه مسیرها منتهی به پایانه مرزی تمرچین و سهولت تردد زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: اجرای عملیات راهسازی در ۴۷ کیلومتر از محور حیدرآباد تا پیرانشهر در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه لو ادامه داد: محور حیدرآباد - نقده که حدود ۵ کیلومتر دیگر از این محور تا اربعین امسال به اتمام می رسد و با این حساب حدود ۱۳ کیلومتر از این مسیر ۱۹ کیلومتر تعریض و بهسازی می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: محور نقده - پیرانشهر به طول کلی ۴۱ کیلومتر بوده که ۹.۵ کیلومتر از آن طی سال های گذشته تبدیل به بزرگراه شده است.

حمزه لو بیان کرد: طول باقی مانده این محور نیز ۳۱.۵ کیلومتر است و تا اربعین امسال نیز حدود ۱۳ کیلومتر از محور بزرگراه بین المللی نقده - پیرانشهر به اتمام رسیده و زیربارترافیک می رود.

وی افزود: در مجموع در مسیر منتهی به پایانه مرزی تمرچین از حیدرآباد تا پیرانشهر عملیات راهسازی در ۶ قطعه در دست اجراست که اربعین امسال حدود ۲۰ کیلومتر آن زیربارترافیک می رود تا زمینه سهولت تردد زائران اربعین حسینی فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.