| کد خبر: 195056 |

محور ساری - تاکام تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری محور ساری - تاکام تا پایان امسال خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه محور ساری-تاکام در دست اقدام قرار دارد و بنا داریم تا پایان امسال این پروژه، جمع شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بلاغ نیوز، سیدمحمد نظری از افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن 55 پروژه راه و شهرسازی با هزینه‌ای بالغ بر 672 میلیارد ریال طی هفته دولت در مازندران خبر داد.

وی افزود: طی هفته دولت، 38 پروژه راه روستایی با هزینه‌ای بالغ 129 میلیارد ریال،  16 پروژه در زمینه مهندسی و ساخت با هزینه‌ای بالغ بر 286 میلیارد ریال و یک  پروژه در قالب بازآفرینی شهری با اعتباری معادل 22 میلیارد ریال در استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح 335 واحد مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر 234 میلیارد ریال طی هفته دولت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر در شهرهای ساری، بهشهر، قائم‌شهر، آمل، تنکابن و محمودآباد افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نظری با توضیح این‌که این واحدها در قالب واحدهای مسکن مهر خود مالکی است؛ در خصوص افتتاح واحدهای مسکن مهر میارکلای ساری پاسخ داد: واحدهای مسکن مهر میارکلا در لیست واحدهای مورد بهره‌برداری مرکز مازندران قرار ندارد و واحدهای قابل افتتاح در مرکز استان، مربوط به واحدهای خود مالک است.

وی در خصوص مهم‌ترین پروژه‌های در دست افتتاح طی هفته دولت گفت: پروژه احداث تقاطع سنگ‌تراشان ساری، بهسازی محور آمل به بابل قدیم، بهسازی و چهارخطه کردن محور نور-چمستان-آمل، بهسازی و آسفالت راه دسترسی به شهرک‌های صنعتی نوشهر–جمشیدآباد آمل، زیرسازی و آسفالت محور حسین‌آباد به طوسکلا، بهسازی محور گلوگاه–دامغان حدفاصل چشمه‌گری و سه‌راه اندرات، احداث پل صادق‌آباد تنکابن و پل‌پسنده حاجی‌آباد از عمده‌ترین این طرح‌ها هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در این خصوص که امسال هم افتتاح پروژه محور ساری-تاکام در لیست پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار ندارد، گفت: این پروژه در دست اقدام قرار دارد و بنا داریم تا پایان امسال این پروژه، جمع شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.

در پایان باید اضافه کنیم که پروژه محور ساری به تاکام به دلیل ترافیک سنگین در این محور به ویژه در ایام تعطیلات و هم‌چنین واحدهای نیمه تمام دو هزار و 800 واحد مسکن مهر میارکلا که پس از گذشت 10 سال هنوز به فرجامی نرسیده است، از جمله پروژه‌های پربحثی هستند که سال‌ها است روی زمین مانده است و دردسرها و چالش‌های فراوانی را برای بسیاری از شهروندان مرکز استان به بار آورده است؛ دو پروژه‌ای که هر سال گره‌اش، کور و کورتر می‌شود.

منبع: بلاغ نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.