| کد خبر: 194930 |

۱۵ طرح هفته دولت در پلدختر به بهره برداری می رسد

۱۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و امورهماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر گفت: ۱۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، نادیا امرایی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت شهرستان پلدختر اظهار داشت: برای اجرایی کردن این طرح های عمرانی و تولیدی اعتباری بیش از  ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:چمن مصنوعی روستای سراب حمام ، بازسازی ساختمان های اداری وآسفالت راه روستایی محور دعوت مالگه و غیره از مهمترین طرح های افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان پلدختر است.

معاون فرماندار پلدختر گفت:بیشتر پروژه های شهرستان بنا بود در هفته دولت به بهره برداری برسند که متاسفانه در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری از بین رفته و یا آسیب جدی دیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان ، انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت درحوزه های مختلف شهرستان است تا مدیران دستگاه های اجرایی خدمات و عملکرد دولت که همان دستاوردهای نظام  است را به نحو مطلوب تری از طریق رسانه ها و خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند .

امرایی افزود: خدمت بی منت به مردم و تلاش برای رفع گره گشایی از مشکلات آنان وظیفه همه مدیران و مد نظر مسئولان است .

به گزارش ایرنا، دوم تا نهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهیدان محمد علی رجایی (رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر(نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.