| کد خبر: 192586 |

آسفالت جاده پلدختر - خرم آباد در دستور کار قرار گیرد

اقتصاد شهرستان پلدختر در اثر نبود تردد در این جاده تحت تأثیر قرار گرفته و کسبه و بازاریان را با مشکلات بسیاری روبه رو کرده است.

تین نیوز

 معاون فرماندار پلدختر گفت: با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جریان سیل فروردین سال جاری جاده پلدختر- خرم آباد آسفالت نشده که این مهم باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نادیا امرایی درجلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر بر لزوم تسریع در تردد در جاده پلدختر - خرم آباد تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد شهرستان پلدختر در اثر نبود تردد در این جاده تحت تأثیر قرار گرفته و کسبه و بازاریان را با مشکلات بسیاری روبه رو کرده است.

وی افزود: سختی تردد در مسیر پلدختر - خرم آباد مورد تأیید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته که علاوه بر خطرهای جاده ای باید هر چه زودتر این راه آسفالت شود.

معاون فرماندار پلدختر بیان کرد: راه‌های روستایی و پل‌های روستاهای حوزه بخش مرکزی و معمولان که در جریان وقوع سیل اخیر تخریب شده ضرورت دارد تا قبل ار آغاز فصل بارندگی بازسازی و قابل تردد شود.

او افزود: در جریان سیل ۹۸ بسیاری از علائم موانع و تابلوهای هشدار دهنده و بازدارنده راه‌های شهرستان پلدختر از بین رفته که نیاز است در اسرع وقت برای جلوگیری از ایجاد مشکل، نصب شوند.

امرایی خاطرنشان کرد: آسفالت روستاهای دعوت مالگه، هرسگه و کمچکله توسط راه و شهرسازی پلدختر پیگیری و انجام شود.

معاون فرماندار پلدختر گفت: تابلوهایی که در اثر جریان سیل فروردین سال جاری شهر پلدختر از بین رفته توسط شهرداری و با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی نصب شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.