| کد خبر: 189524 |

معاون استانداری سمنان:

کوتاهی هیچ دستگاه اجرایی در خدمت به سیل زدگان پذیرفتنی نیست

توجه دولت تدبیر و امید به مناطق سیل زده این استان نشان دهنده عدالت در کشور است که با وجود مشکلات شمال و غرب کشور پای کار ایستاده و هیچ منطقه ای در کشور را فراموش نکرده است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: استانداری سمنان هیچ گونه کوتاهی از جانب دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم به ویژه سیل زدگان را نمی پذیرد.

به گزارش ایرنا، منوچهری فخری در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی استان سمنان در بخشداری امیرآباد شهرستان دامغان، گفت: خدمت به مردم خط قرمز مدیریت ارشد در استان است و هیچ نوع کوتاهی از جانب دستگاه های اجرایی استان در زمینه خدمت به مردم به ویژه سیل زدگان قابل گذشت نیست.

وی اضافه کرد: اولویت اصلی در استان سمنان رسیدگی به بحران روستای حسین آباد کالپوش است که مقدمات اولیه شامل نقشه بردای، طراحی و اقدامات لازم برای منطقه کالپوش انجام شده است.

فخری ادامه داد: آغاز عملیات ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده منطقه کالپوش پس از اعلام و تایید زمین شناسی انجام می شود.

وی اظهار داشت: ریزش آوار در روستای حسین آباد کالپوش چهره نازیبایی به وجود آورده است که از بنیاد مسکن خواستاریم تا نسبت به آواربرداری به صورت ویژه اقدام کند.

فخری تصریح کرد: عملیات ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده در سیل استان سمنان به دلیل وجود بیشترین روستای خسارت دیده استان در شهرستان دامغان و مشکلات به وجود آمده برای روستاهای سرکویر، در شهرستان دامغان آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: توجه دولت تدبیر و امید به مناطق سیل زده این استان نشان دهنده عدالت در کشور است که با وجود مشکلات شمال و غرب کشور پای کار ایستاده و هیچ منطقه ای در کشور را فراموش نکرده است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا سهرابی مدیر کل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور به منظور آغاز عملیات ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برای آسیب دیدگان سیلاب استان سمنان در برنامه ای یک روزه به امیریه دامغان سفر کرد، آیین کلنگ زنی در روستای تویه از توابع بخش امیرآباد دامغان برگزار شد.

۱۵ شهر و ۱۷۰ روستای استان سمنان بر اثر وقوع سیلاب اوایل امسال دچار آسیب و خسارت شد، بیشترین خسارت وارده در این استان مربوط به روستای حسین آباد کالپوش شهرستان میامی در اثر رانش زمین است که ۳۲۹ واحد تخریبی و ۳۳۰ واحد نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.