| کد خبر: 166469 |

◄ بازگشایی معابر محله چاهستانی‌های بندرعباس

پروژه ساماندهی و بازگشایی معابر محله چاهستانی‌های بندرعباس باید تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و آماده بهره‌‌برداری شود.

تین نیوز

استاندار هرمزگان بابیان این‌که باید ساماندهی و بازگشایی معابر محله چاهستانی‌های بندرعباس هرچه سریع‌تر انجام گیرد، گفت: این پروژه باید تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و آماده بهره‌‌برداری شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی عنوان کرد: در این خصوص باید هر هفته میزان پیشرفت کار گزارش شود و پیشرفت فیزیکی کارها در این محله محسوس باشد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری بندرعباس با اداره‌کل راه و شهرسازی استان در ساماندهی محله چاهستانی‌ها، افزود: شهرداری بندرعباس و اداره‌کل راه و شهرسازی استان باید با هماهنگی کامل اقدامات لازم به‌منظور خیابان‌کشی و باز کردن معابر این محله را انجام دهند.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: برای جابه‌جایی اهالی محله چاهستانی‌ها که در طرح خیابان‌کشی و بازگشایی معابر این محله قرار دارند، اقدامات لازم توسط شهرداری بندرعباس با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گیرد.

وی با بیان این‌که باید ساماندهی و بازگشایی معابر محله چاهستانی‌ها هرچه سریع‌تر انجام گیرد، اظهار کرد: این پروژه باید تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و آماده بهره‌‌برداری شود.

استاندار هرمزگان به احداث بلوار ساحلی 28 کیلومتری در شرق بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: مراحل احداث این بلوار باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود و تا هفته دولت سال جاری باید به بهره‌برداری برسد.

همتی افزود: باید همه امکانات و ظرفیت‌های موجود را در مسیر خدمت به مردم بسیج کرد و موانع را از سر راه برداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.