| کد خبر: 155173 |

◄ بازدید رئیس سازمان راهداری از مناطق زلزله‌زده

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای کمیسیون عمران مجلس در استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای کمیسیون عمران مجلس  در استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ناصر رزاق‌منش گفت:پس از حضور نیروهای راهدار از نخستین دقایق وقوع زلزله استان کرمانشاه، رئیس سازمان راهداری در کنار سایر نیروهای امدادی در جریان تلاش فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در نقل‌وانتقال و جابه‌جایی امکانات و تجهیزات مورد نیاز منطقه قرار گرفت و امروز از آنها قدردانی کرد.

رزاق‌منش گفت: حضور تمامی نیروها با تمامی امکانات و ظرفیت بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تا عادی شدن اوضاع را یک تکلیف و وظیفه است.

به گفته وی، در این سفر و بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که تنی چند از معاونان وزارت راه و شهرسازی، استاندار و مقامات محلی نیز حضور دارند بر حل مسائل و مشکلات مردم و بازسازی هرچه سریع‌تر مناطق خسارت‌دیده تاکید شد.

به گزارش تین نیوز، استاندار کرمانشاه اطلاعات اولیه از خسارات وارده به مجموعه زیر ساخت‌ها و تاسیسات ارائه و مقرر شد تا پس از رفع نیازهای فوری مردم و فراهم شدن شرایط مناسب میزان خسارت‌های وارده ناشی از این زلزله در بخش های مختلف تنظیم و به مسئولین کشوری ارائه شود. ​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.