| کد خبر: 151146 |

◄ این گردنه پرحادثه در نی‌ریز بزرگراه می‌شود

در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از پروژه‌های راه‌سازی این استان، وی از تبدیل محور شریانی شیراز-استهبان-نی‌ریز-قطرویه به بزرگراه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از تبدیل محور شریانی شیراز-استهبان-نی‌ریز-قطرویه به بزرگراه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور افزود: گردنه معروف حسین‌آباد (لایرز نی‌ریز) در این مسیر با هدف کاهش حوادث رانندگی تا انتهای امسال یا اوایل سال 97 به بزرگراه تبدیل خواهد شد.

تکاور در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی شرق استان که با حضور استاندار فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد، گفت: پروژه محور ارسنجان به آباده طشک تا نی‌ریز تبدیل به راه اصلی شده و مسیر مشکان به جعفرآباد که ارتباط استان فارس به استان یزد را از سمت شرق استان کوتاه‌تر می‌کند به طول ۲۳ کیلومتر در دست اجرا بود که به دلیل مشکلات مالی عملیات احداث پروژه فعلاً متوقف شده است و در تلاشیم مشکلات مالی را حل کرده و پروژه را فعال کنیم.

وی افزود: محور شریانی شیراز–استهبان–نی‌ریز–قطرویه به طول ۶۰ کیلومتر در دست اجرای عملیات احداث بزرگراه است که ۲۵ کیلومتر آن به اتمام رسیده و زیر عبور ترافیک است و در ادامه مسیر پیمانکار فعال است و تا اوایل سال آینده بخش دیگری از مسیر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: ۱۲ کیلومتر مسیر این بزرگراه به مشکلات محیط‌زیستی برخورد کرده بود که با حضور استاندار  این مشکل هم مرتفع شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.