| کد خبر: 135385 |

در بازدید از محور مارگون صورت گرفت:

تدبیر ویژه راه و شهرسازی جهت عریض کردن محور ارتباطی مارگون

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ازمحور ارتباطی مارگون بازدید و دستوراتی را در خصوص عریض کردن این محور ابلاغ نمود.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ازمحور ارتباطی  مارگون  بازدید و دستوراتی را در خصوص عریض کردن این  محور  ابلاغ نمود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محمد علی علیمردانی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی ارتقاء ایمنی محورهاجهت تامین سلامت کاربران جاده ای می باشد.

 

علیمردانی با اشاره به اینکه بخش مارگون  با وجودجنگلهای انبوه و طبیعت دیدنی همواره یکی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب می گردد و این در حالی است که می توان با ایجاد راه های ایمن و مناسب، گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد افزود: روکش آسفالت، بهسازی و توسعه راه ها در کنار ایمنی از اهداف کاری مجموعه راه و شهرسازی است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری  بنام اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال  ،مجموعه راه و شهرسازی استان  براین  شدند تا با وجو خط تولید  کارخانه سیمان مارگون در منطقه  در راستای شعار سال درخصوص عریض شدن محور ارتباطی مارگون  تدابیر  ویژه در نظر گیرند.

 

علیمردانی  با اشاره به اینکه این محور درحال حاضر یک محور ارتباطی روستایی و قدیمی است جوابگوی بار ترافیکی موجود نیست  گفت : کاهش تصادفات جاده ای و ایجاد زیرساخت مناسب برای  کارخانه سیمان مارگون  از جمله اهداف اجرایی این پروژه است .

 

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمداظهارداشت:این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب عملیات تعریض محور مذکور را هر چه سریعتردر اولویت کاری خود قرار دهد.

 

وی  یادآور شد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدا.. در دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.