| کد خبر: 128569 |

به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل عمومی رسیدگی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری از رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی طی سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری، منوچهر سلمان‌زاده اظهار کرد: طی سال گذشته با تشکیل 19 جلسه مربوط به کمیسیون‌های ماده 11 به منظور رسیدگی به تخلفات 128 راننده و کمیسیون ماده 12 جهت رسیدگی به تخلفات هشت شرکت حمل و نقل عمومی احکام متناسب برای متخلفان صادر شد.

 

وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به تخلفات رانندگان، غیرفعال کردن کارت هوشمندآن‌ها از یک تا سه ماه، 6 مورد جریمه نقدی و دو مورد تذکر کتبی به شرکت‌ها در سال 95 انجام شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمده تخلف رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر، مربوط به نداشتن صورت وضعیت، نداشتن تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه و عدم رعایت قوانین و مقررات بوده است.

 

سلمان‌زاده افزود: به تخلفاتی مانند حمل بار اضافه(اضافه تناژ)، نداشتن بارنامه و عدم مهار بار برای رانندگان حمل و نقل کالا نیز رسیدگی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.