| کد خبر: 258080 |

عذرخواهی معاون استاندار تهران ازمردم برای مشکلات قطار تهران پیشوا

فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران از مردم برای مشکلات پیش‌آمده برای قطار تهران - پیشوا عذرخواهی کرد.

تین نیوز

فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران از مردم برای مشکلات پیش آمده برای قطار تهران-پیشوا عذرخواهی کرد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از مهر، مجید درویشی پیش از ظهر چهارشنبه از مردم برای مشکلات پیش آمده برای قطار تهران-پیشوا عذرخواهی کرد و در خصوص قطار شهری ورامین- تهران گفت: روز سه شنبه شش تیرماه، حرکت قطار ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ایستگاه راه آهن تهران به سمت پیشوا به واسطه اعتراضات مردمی حدود ۲ ساعت متوقف شد، که طی صحبت و تعاملی که مسؤولان راه آهن با مردم داشتند، قطار تهران-پیشوا حرکت خود را از سر گرفت.

معاون استاندار تهران گفت: ما ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات پیش آمده، درخواست داریم مردم عزیز مقداری صبوری و تحمل کنند تا مدتی سپری و قطارها تعمیر و وارد فرایند سرویس دهی شوند.

وی گفت: این قطارها متعلق به شرکت رجا است و تحت نظر وزارت کار است، که مهم ترین مسأله برای رفع مشکل قطارها، بحث تأمین اعتبارات لازم بود که در این رابطه شرکت رجا، اعتبار دولتی برای تعمیر قطارها را نداشت.

فرماندار ورامین گفت: اعتقاد وزارت کار آن بود که شرکت رجا، شرکتی خودگران است و باید خود بتواند درآمد کسب و هزینه کند، از طرفی شرکت رجا اعتقاد داشت که منابع و اعتبارات لازم برای تعمیر قطارها خصوصاً متناسب با کرایه های دریافت شده از مردم را ندارد و لازم است از منابع دولتی نسبت به تعمیرات اقدام شود.

وی اضافه کرد: برای تعمیر قطار ها عددی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم بود، که قرار بر آن شد با اعتباری که وزارت کار برای تعمیر قطارها تخصیص می دهد، نسبت به تعمیر قطارها چه بحث تعمیرات موتور و چه تعمیرات تهویه های گرمایشی و سرمایشی اقدام شود که در هر صورت، دریافت مصوبه و تأمین اعتبارات لازم مقداری زمان بر بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خب رجا و وزارت کار چه اصراری دارند که قطار محلی رو سرویس بدن قطاری که زیان ده است باید متوقف بشه و آنوقت معاون استاندار و نماینده پیشوا باید بیاد التماس کنه راه اندازی کنید باید نهاد درخواست کننده سرویس سوبسید بده

  • بازنشسته 0 0

    حمل و نقل مسافری از وظایف وزارت کار وتامین اجتماعی نیست قرار نیست از بودجه بازنشسته های مظلوم خرج قطارهای محلی زیان ده بشه تا نماینده پیشوا ورامین یا استاندار و بخشدار بین مردم فخر فروشی بکنه باید کسی که از نظر حاکمیت متولی این امر است هزینه کند

  • شهرستان معاون جانشین شهرستان 0 0

    معاون قطار تهران جانشین شهرستان تهران منصوب شد