| کد خبر: 253752 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

راه اندازی سامانه انتظار برای اتوبوس های مسافری بوشهر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد: باتوجه به آغاز سفرهای نوروزی سامانه انتظار برای اتوبوس های مسافری راه اندازی شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: باتوجه به آغاز سفرهای نوروزی سامانه انتظار برای اتوبوس های مسافری راه اندازی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مهدی شهابی افزود:  باتوجه به آغاز سفرهای نوروزی سامانه انتظار برای اتوبوس های مسافری راه اندازی شده است.

شهابی گفت: باتوجه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش مسافران جاده ای، تمام ظرفیت بخش حمل و نقل عمومی استان به کار گرفته شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی از راه اندازی سامانه انتظار برای اتوبوس های مسافری در استان خبر داد و گفت: این سامانه در وب سایت پایانه های مسافری قرار دارد و مسافران نوروزی با ثبت نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس های فوق العاده قرار می گیرند.

این مقام مسئول افزود: متقاضیان بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی می توانند با مراجعه به بخش رزواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرند و در صورت تکمیل شدن ظرفیت اقدام به انجام سفر یا سرویس فوق العاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در پایان توضیح داد: علاوه بر این سامانه طراحی و راه اندازی بارکدهای هوشمند نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا شده که این بارکدها روی تمام بلیت ها درج شده و مسافران در صورت نارضایتی از عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی با اسکن این بارکدها بلافاصله می توانند شکایات خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری جهت پیگیری دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.