| کد خبر: 265130 |

۲۰ پروژه راهداری در البرز به بهره‌ برداری می‌ رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به البرز ۲۰ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به البرز ۲۰ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان البرز ۲۰ پروژه راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در شهرستان ساوجبلاغ این پروژه ها در قالب روکش آسفالت محور ولیان- اسکولدره، روکش آسفالت راه های روستایی آردهه به شنده، خور، هیو، عرب آباد خسروی، روکش آسفالت محور سیبستان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی فشند، بهسازی و روکش آسفالت ورودی روستای سعیدآباد، روکش آسفالت محور تهراندشت، روکش آسفالت ورودی کردان، روکش آسفالت حفاظتی و لکه گیری محور قدیم کرج- آبیک و روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل باند شمالی آزادراه تهران- کرج- قزوین (حدفاصل پل حصارک تا پل هشتگرد) با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

این مسئول بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان اشتهارد در قالب بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی محور نجم آباد- اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی ماهدشت- اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح می شود.

زندی فر توضیح داد: این پروژه ها در شهرستان طالقان شامل آسفالت راه های روستایی بخش بالا طالقان، پایین طالقان و بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. 

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای البرز ادامه داد: در شهرستان چهارباغ بهسازی و روکش آسفالت محور سهیلیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، در شهرستان نظرآباد روکش آسفالت راه های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان و در شهرستان کرج روکش آسفالت جاده مخصوص  در دو باند رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان و روکش آسفالت محور آتشگاه به برغان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: در محور کرج- چالوس نیز بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی گچسر شامل کیاسر- سیرا- کسیل و بهسازی و روکش آسفالت محور دیزین به سه راهی دیزین با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بهره برداری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.