| کد خبر: 259866 |

آسفالت برخی جاده‌ های البرز حدود چهار دهه عمر دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای البرز گفت: ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌ های استان شناسایی شده است که اعتبار لازم برای ایمن سازی این نقاط جذب خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای البرز گفت: ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌ های استان شناسایی شده است که اعتبار لازم برای ایمن سازی این نقاط جذب خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی زندی فر با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در استان اظهار کرد: متاسفانه آسفالت برخی محورهای مواصلاتی استان بین ۳۰ تا ۴۰ سال می‌گذرد و ضروری است که شرایط آنها تغییر و بهسازی لازم صورت بگیرد. در حال حاضر کارگاه های بهسازی آسفالت در راه‌های استان فعال است و بهسازی آنها بر اساس اولویت انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از کمبود پایانه مسافری در استان گلایه کرد و گفت: البرز با این جمعیت تنها یک پایانه دارد که بدون شک پاسخگوی نیاز مردم نیست.

زندی فر تاکید کرد: برای رفع بخشی از این کاستی فعلا دو پایانه موقت در استان فعال است و  جانمایی برای احداث سه پایانه جدید هم انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز بیان کرد: در کنار مشکل کمبود پایانه، البرز با کمبود اتوبوس برون شهری هم مواجه است و در حال حاضر جابه جایی مسافران استان تنها با ۲۸ دستگاه اتوبوس انجام می‌شود؛ برای رفع این کمبود، تعدادی اتوبوس ازسایر استان ها در البرز به کار گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز با اشاره به موضوع ورود عابران پیاده به ویژه متکدیان و دستفروشان به محدوده آزاد راهی استان و افزایش تلفات در این بخش بیان کرد: برای پیشگیری از این حوادث، بخش زیادی از حریم آزاد راهی استان به ویژه در محدوده کلانشهر کرج حفاظ کشی شده است.

زندی فر، وجود متکدیان در حاشیه آزاد راه های البرز را یکی معضلات برشمرد و افزود: بخش عمده تلفات عابران در محورهای پرتردد البرز مربوط به این افراد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.