| کد خبر: 257747 |

دهکده بین‌ المللی گردشگری و سلامت کرج جانمایی شد

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج اعلام کرد: ساخت دهکده گردشگری و سلامت با شناسنامه بین المللی در ارتفاعات شمالی کرج جانمایی و در برنامه کاری مدیریت این شهر قرار گرفت.

تین نیوز

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج اعلام کرد: ساخت دهکده گردشگری و سلامت با شناسنامه بین المللی در ارتفاعات شمالی کرج جانمایی و در برنامه کاری مدیریت این شهر قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی لطفی گفت: برای احداث این مجموعه گردشگری، اراضی بیجی در شمال کرج به دلیل موقعیت خاص گردشگری و جغرافیایی در نظر گرفته شده است.

برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

وی افزود: فرصت های ایجاد شده در این دهکده موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار و در نهایت توسعه پایدار شهری خواهد شد که به دنبال آن توسعه خدمات مدیریت شهری را نیز درپی دارد.

لطفی گفت: دهکده گردشگری و سلامت دارای امکانات مختلف تفریحی و سلامت با هدف نشاط اجتماعی، درآمد زایی و اشتغال در برنامه کاری مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج، وجود طبیعت بکر، اقلیم مناسب و مطلوب، عدم نیاز به تملک اراضی، دسترسی به بزرگراه شهید سردار سلیمانی فاصله کوتاه تا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و پایتخت، امکان ایجاد خط مواصلاتی تله کابین از جمله مزیت های خاص و منحصر به فرد اراضی بیجی است که شرایط را جهت تعریف بسته سرمایه گذاری فراهم کرده است.

لطفی بیان کرد: آماده سازی این پروژه در دستور کار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج قرار گرفته و مقرر شد با هماهنگی معاونت شهرسازی شهرداری کرج و تعدادی از اعضای شورای شهر کرج از موقعیت مکانی مذکور بازدید به عمل آمده و نقطه نظرات اعضای شورا به عنوان نمایندگان شهروندان شهر کرج مد نظر قرار گرفته و سند جامع احداث دهکده گردشگری و سلامت تهیه، تدوین و اجرایی شود.

استان البرز در زمان حاضر دارای یک دهکده ورزشی در شهرستان چهار باغ است که یکی از مزیت های ورزشی و گردشگری استان به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید 0 0

    اگر شهرداری واسنانداری خط ۴ حصار رو حذف کنند بهترین پارک ایران با موقعیت استسنایی این منطقه وافزودن دریاچه از پارک چمران تا سرحد اراد از بالای اتوبان تا پایین دست اتوبان بهترین منطقه ی گردشگری همراه با پارک رود درایران خواهد شد وسهم بسزایی در اب وهوای کرج ایجاد خواهد شد

  • ناشناس 0 1

    سلام چراازاین برنامه درفردیس که
    همه مومن ووفاداربه انقلاب هستند
    خبری نیست

    • ایرانی 1 0

      به این چیزایی که گفتی ربطی نداره

  • ناشناس 1 0

    بهترین مکان برای این کار تپه مراد آب بوده و هستش ...ولی متاسفانه بخاطر منافع یه عده عظیمیه نشین که اکثرا از سرمایه داران کرج هستن و املاک های زیادی در این منطقه دارن جلوی آباد شدن اسلام آباد رو گرفتن...این طرح از زمان قبل انقلاب در تپه مراد آباد که پیشونی کرج هستش میخواست احداث بشه...تازمانی که اسلام آباد درست نشه تمام کرج رو هم اگر با طلا بسازن بدرد نمیخوره

  • ناشناس 1 0

    دستتون درد نکنه افتخار پشت افتخار راستی مترو کرج بعد از چند افتتاح چی شد اگر پول دارین اینو درست کنن

  • عباس 1 0

    واقعای جای تاسف داره بودجه کل کشور رو دارن در پایتخت هزینه میکنن درصورتی که استانهای درامد زا محروم از این امکانات هستن ننگ برشما