| کد خبر: 260334 |

◄ جزئیات فروش زمین 460 متری در نوشهر توسط کشتیرانی خزر

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت کشتیرانی خزر که در بورس تهران با نماد حخزر شناخته می شود یک قطعه زمین را برای فروش به مزایده گذاشته است.

تین نیوز

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت کشتیرانی خزر که در بورس تهران با نماد حخزر شناخته می شود یک قطعه زمین را برای فروش به مزایده گذاشته است.

به گزارش تین نیوز، شرکت کشتیرانی دریای خزر یکی از شرکت های فعال در گروه حمل و نقل بازار سرمایه اطلاعاتی درباره فروش یک قطعه زمین را در سامانه کدال منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات کشتیرانی خزر که در بورس با نماد حخزر معرفی شده است در نظر دارد شش دانگ ملک مازاد خود به مساحت حدود 460 متر مربع را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. این زمین در مازندران نوشهر محله امام رضا کوچه در یاسر بن بست سنبل قرار دارد. قیمت کف مزایده فروش، مبلغ 199300 میلیون ریال است.

 علاقمندان به شرکت در مزایده می توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به آدرس  گیلان بندرانزلی غازیان، خیابان شهید مصطفی خمینی روبروی اداره کل بنادر و دریانوردی، شرکت کشتیرانی دریای خزر اداره حقوقی و امور قراردادها با پرداخت مبلغ 10000000 ریال به شماره حساب 0221170326 نزد بانک تجارت شعبه برج آسمان دروجه شرکت کشتیرانی دریای خزر و ارائه فیش واریزی، اسناد مزایده را دریافت کرده و ضمن مطالعه ضوابط و رعایت مقررات مربوطه پیشنهاد قیمت خود را همراه با اوراق تکمیل شده در پاکات در بسته مزایده قرار داده و به نشانی پیش گفته تا تاریخ 5 شهریورماه تحویل و رسید دریافت کنند.

 همچنین متقاضیان می توانند به منظور هماهنگی لازم برای بازدید یا هر گونه سوال در زمینه ملک موضوع مزایده با شماره تلفن 01344429080 تماس حاصل نمایند. زمان بازگشایی پاکات با حضور نمایندگان شرکت، نهادهای نظارتی و متقاضیان (حضور افراد متقاضی اختیاری است) در سالن کنفرانس مرکز اصلی شرکت کشتیرانی دریای خزر واقع در بندرانزلی غازیان، خیابان شهید مصطفی خمینی روبروی اداره کل بنادر و دریانوردی ، طبقه دوم در تاریخ 7 شهریورماه برگزار می شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.