| کد خبر: 259158 |

میزبانی ایران در دهمین اجلاس روسای گمرکات اکو

میزبانی از دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.

تین نیوز

میزبانی از دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پس از لغو میزبانی ایران برای اجلاس سالانه سازمان جهانی دریانوردی و تلاش ها برای جلوگیری از کسب میزبانی اجلاس آینده این سازمان، با پیگیری های گمرک جمهوری اسلامی ایران، میزبانی اجلاس آینده روسای گمرکات اکو (CHCA) به جمهوری اسلامی ایران محول شد.

بر اساس اعلام گمرک ایران، اهمیت میزبانی اجلاس آینده روسای گمرکات اکو از آن جهت است که دولت سیزدهم بر توسعه همکاری ها و مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه و اتحادیه های منطقه ای تاکید دارد.

بر اساس این گزارش، نهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و هشتمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی که به صورت پیوسته در روز ۲۷ و ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲ (۱۹-۱۸ ژوئیه ۲۰۲۳) در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان با حضور فعال هیات اعزامی گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در خلال برگزاری این اجلاس میزبانی دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.

شایان ذکر است اجلاس روسای گمرکات اکو، عالی ترین نشست گمرکات عضو این سازمان مهم منطقه ای می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.