| کد خبر: 195940 |

پیشرفت چشمگیر بازسازی در مناطق سیل زده،

عملیات ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی به پایان رسید

عملیات بازسازی در مناطق سیل‌زده با سرعت انجام می‌شود و تا امروز عملیات تعمیرات ۵۴ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی به اتمام رسید.

تین نیوز

عملیات بازسازی در مناطق سیل‌زده با سرعت انجام می‌شود و تا امروز عملیات تعمیرات ۵۴ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی به اتمام رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمار‌های ارائه شده به دست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای بازسازی مناطق سیل زده تا به امروز ۲۰ هزار و ۸۹۱ واحد مسکونی شهری و روستایی آوار برداری شده که هزار و ۵۰۳ واحد مسکونی برای مناطق شهری و ۱۹ هزار و ۳۸۸ واحد مسکونی برای مناطق روستایی است.

همچنین ۲۶ هزار و ۱۴ واحد مسکونی پی کنی شده که از این تعداد ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی برای مناطق شهری و ۲۳ هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی برای مناطق روستایی است.

آرماتور بندی ۱۹ هزار و ۸۴۸ واحد مسکونی در این مناطق به اتمام رسیده که از این تعداد هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی برای مناطق شهری و ۱۸ هزار ۴۹۳ واحد مسکونی برای مناطق روستایی است.

بر اساس این گزارش ۱۸ هزار و ۳۷۲ واحد مسکونی فندانسیون شان به اتمام رسیده که تعداد هزار و ۳۱۲ واحد مسکونی برای مناطق شهری و و ۱۷ هزار و ۶۰ واحد برای مناطق روستایی است.

همچنین ۱۲ هزار و ۲۷۵ واحد مسکونی سیستم سازه‌ایشان به اتمام رسیده که ۱۱ هزار و ۴۶۵ واحد مسکونی برای مناطق روستایی و ۸۱۰ واحد برای مناطق شهری است.

آمار‌ها نشان می‌دهد که ۶ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی دیوار چینیشان به پایان رسیده که از این تعداد ۶ هزار و ۳۷۸ واحد برای مناطق روستایی و ۳۹۷ واحد برای مناطق شهری است

همچنین ۴ هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی اجرای سقفشان به اتمام رسیده که از این تعداد ۴ هزار و ۴۸۹ واحد برای مناطق روستایی و ۳۵۱ واحد برای مناطق شهری است.

بر اساس ایان گزارش آمار‌ها نشان می‌دهد که پیشرفت فیزیکی واحد‌های تعمیری در مناطق شهری و روستایی بسیار چشم گیر بوده به طوری که ۵۸ هزار و ۳۴۶ واحد مسکونی عملیاتشان آغاز شده و ۵۴ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی عملیات تعمیراتیشان به اتمام رسیده است.

تابه امروز ۱۰۸ هزار و ۷۲۳ تن سیمان به این مناطق ارسال شده و ۲ هزار و ۵۲۹ تن اسکلت برای ساخت واحد‌های مسکونی مصرف شده است.

هچنین ۳۳ هزار و ۹۶ واحد مسکونی احداثی، ۵۴ هزار و ۱۴۳ واحد تعمیری و ۳۰ هزار و ۷۴۶ واحد مسکونی معیشتی در مناطق شهری و و روستایی به بانک معرفی شده که در مجموع ۱۱۷ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی تا به امروز جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

بر اساس این گزارش ۹۱ هزار و ۳۲۵ واحد مسکونی جهت دریافت تسهیلات با بانک‌های عامل قرار داد منعقد کردند که از این تعداد ۲۵ هزار ۴۴۶ واحد مسکونی احداثی، ۴۳ هزار و ۷۹۳ واحد مسکونی تعمیراتی و ۲۲ هزار و ۸۶ واحد مسکونی معیشتی است

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.